خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

طرح‌های نوآورانه و استارتاپ‌های راه یافته به مرحله نهایی نهمین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف، امروز و همزمان با هفته پژوهش در دانشگاه صنعتی شریف، مورد ارزیابی و داوری قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایسنا، نهمین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب‌وکار شریف، امروز (دوشنبه 4 دی ماه)، با معرفی ایده‌ها و طرح‌های برتر به کار خود پایان خواهد داد.
بنا بر این گزارش، جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار (vccup)، رویدادی است که به اهتمام مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف راه‌اندازی شده، این رخداد در ادامه برگزاری موفق هشت دوره قبلی جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب‌وکار شریف بوده که در حال حاضر به صورت کشوری، توسعه یافته و در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود.
این جشنواره از یک سو عرصه‌ای است برای ارائه دستاوردهای فنی- پژوهشی دانشجویان، دانش‌آموختگان، اساتید دانشگاه‌ها، کارآفرینان، صاحبان ایده‌های کسب و کار و از سوی دیگر فضایی است برای طرح نیازمندی‌های صنعت که نهایتاً از رهگذر سرمایه‌گذاری صنعت در کسب‌وکارهای دانش‌بنیان، فرصتی را برای همکاری موثر و نظام‌مند صنعت و دانشگاه فراهم می‌آورد.
بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه شریف، در طی مراحل این جشنواره، شرکت‌کنندگان ضمن آشنایی با مفاهیم و اصول کسب وکار و تمرین عملی آن‌ها بر مبنای ایده‌محوری و فناورانه خود، در یک محیط رقابتی نسبت به آماده‌سازی طرح خود جهت ارائه به نهادها و اشخاص سرمایه‌گذار اقدام کردند. خروجی نهایی این جشنواره، ایده‌ها و طرح‌های برتری است که ضمن برخورداری از خدمات حمایتی مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف و سایر نهادهای حامی، سایر سرمایه‌گذاران به منظور تجاری‌شدن طرح و تولید محصول مربوطه را خواهند داشت.
مراسم اختتامیه نهمین دوره از این جشنواره در روز دوشنبه 4 دی ماه سال جاری از ساعت 15 الی 19 در دو بخش شامل ایده‌ - طرح نوآورانه و استارتاپ‌ها برگزار می‌شود. ایده‌ها و طرح‌های شرکت‌کننده در هر سرفصل بطور جداگانه مورد داوری و ارزیابی قرار گرفته و برگزیدگان هر حوزه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید