خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


رئیس سازمان توسعه تجارت:

کارخانه‌های ایران معادل ۷ میلیون تن گندم ظرفیت خالی دارند

 رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: ۶۰ درصد از ظرفیت کارخانه های ما معادل هفت میلیون تن گندم خالی است که می‌توانیم برای تولید آرد، انتقال و سیلو کردن گندم با قزاقستان همکاری کنیم.به گزارش  تسنیم، ولی‌الله افخمی‌راد در دیدار با هیات تجاری قزاقستان با بیان اینکه تمایل داریم روابط اقتصادی میان دو کشور را توسعه دهیم، اظهار داشت: ایران به لحاظ صنعتی نسبت به گذشته پیشرفت خوبی داشته است؛ بنابراین، آمادگی داریم که در برخی از رشته‌های صنعتی، کشاورزی و معدنی با قزاقستان همکاری کنیم.

وی با اشاره به کشت محصولات کشاورزی با همکاری ایرانیان در قزاقستان تأکید کرد: قزاقستان یکی از تولیدکنندگان بزرگ گندم در دنیا به حساب می‌آید و ایران هم واردکننده این محصول است. ظرفیت‌های زیادی برای تولیدات در ایران وجود دارد. 60 درصد از ظرفیت کارخانه های ما معادل هفت میلیون تن گندم خالی است که می‌توانیم برای تولید آرد، انتقال و سیلو کردن گندم با قزاقستان همکاری کنیم.
افخمی‌راد پیشنهاد اجاره یا خرید سیلوهای منطقه ویژه اقتصادی سیرجان را به هیات تجاری قزاقستان داد و اظهار داشت : در نزدیکی بندرعباس مناطق آزاد ویژه‌ای قرار دارد که آمادگی داریم شرایط را برای استفاده از این مناطق فراهم کنیم. در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان که در 300 کیلومتری بندرعباس است، دو خط سیلوی پنج هزار تنی وجود دارد که ظرفیت نگهداری 100 هزار تن گندم را برای قزاقستان در ایران ایجاد می‌کند. قزاقستان می‌تواند زمین سیلوها را اجاره یا آنها را از شرکت بازرگانی دولتی خریداری کند.رییس سازمان توسعه تجارت در واکنش به درخواست قزاق‌ها برای ساخت مرکز لجستیک با همکاری شرکت کیسون در این کشور تأکید کرد: مرکز لجستیک بلاروس که شرکت کیسون ساخته شده، بسیار فعال است و در واقع این شرکت تجربه خوبی در احداث چنین مجموعه‌ای دارد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید