خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مديركل دفتر امور روستايی و شوراهای استانداری یزد از برگزاری اولين استارت آپ كارآفرينی روستايی همزمان با اسفندماه در یکی از روستاهای استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، مديركل دفتر امور روستايی و شوراهای استانداری در نشست راهكارهای توسعه و سرمایه‌گذاری در روستاها كه با حضور دبير كانون كارآفرينی استان و مديران عامل شرکت‌های مشاوره کسب‌وکار برگزار شد با اشاره به بحث اشتغال و كارآفرينی در روستاها گفت: قرار است اولين استارت آپ كارآفرينی روستايی اوايل اسفندماه سال جاری دریکی از استان برگزار شود.
«محمد يارمند» هدف از برگزاری اين رويداد را شكوفايی ایده‌های خلاقانه و فراهم كردن زمينه تجاری‌سازی اين افكار و رونق اشتغال‌زایی در روستاها دانست و گفت: نحوه حضور در اين استارت آپ به‌زودی اعلام خواهد شد.
وی در ادامه افزود: بدون شك استفاده از ظرفیت‌های مشاوره می‌تواند يكي از عوامل مؤثر بر پيشرفت و ارتقاء کسب‌وکار باشد.
مديركل دفتر امور روستايی و شوراهای استانداری یزد استفاده از ظرفيت اين بخش در راستاي بهبود فضای کسب‌وکار را مؤثر دانست و افزود: ارائه خدمات آموزشی به فعالان اقتصادی و خدمات‌دهی اطلاعاتی درزمینه بازار كار از نيازهای امروز فضای کسب‌وکار در روستاهاست.
در اين نشست همچنين مديران و مشاوران نظرات و پیشنهاد‌های خود را در اين زمينه مطرح و مقرر شد اين شرکت‌ها، برنامه‌های خود را به دفتر امور روستايی ارائه كنند.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید