خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

زن کارآفرین البرزی با تراش سنگ و تولید ظروف سنگی و سنگ‌های زینتی امرار معاش می‌کند.

به گزارش کمیته امداد استان البرز، زن سرپرست خانوار البرزی که با دریافت ۳۱ میلیون تومان وام اشتغال از کمیته امداد مشغول به فعالیت است، گفت: مدت ۱۳ سال است با تراشیدن سنگ‌هایی که از منطقه‌ای در مشهد تهیه می‌کنم، ظروف سنگی و صنایع‌دستی را تولید و ماهیانه حدود سه میلیون تومان درآمد دارم.
وی بابیان اینکه قبل از دریافت تسهیلات اشتغال به سختی زندگی می‌کردم، افزود: هم‌اکنون باعرضه محصولات سنگی در نمایشگاه شهرهای مختلف، موفق شدم با رسیدن به خودکفایی و کسب درآمد کافی هزینه زندگی و خرج تحصیلات فرزندانم را تأمین کنم.
این کارآفرین برتر با اشاره به سختی‌های مشاغل صنایع‌دستی درزمینه بازاریابی، گفت: صنایع‌دستی و به‌طور مشخص محصولات تزئینی و ظروف سنگی علاقه‌مندان خاصی دارد و چون جزو نیازهای ضروری مردم نیست، کسی که به این حرفه می‌پردازد باید با عشق و سعه‌صدر تلاش کند.
وی گفت: در سال ۸۳ که آغاز به کارکردم، اولین بخش از تسهیلات اشتغال به مبلغ شش میلیون تومان را از کمیته امداد دریافت کردم و پس‌ازآن با توسعه کارگاه و اثبات توجیه اقتصادی این شغل به کارشناسان اشتغال کمیته امداد، دو وام تکمیلی دیگر با مبالغ ده و پانزده میلیون تومان دریافت کردم.
بانوی کارآفرین البرزی ادامه داد: هم‌اکنون با توسعه کارگاه برای دو نفر دیگر اشتغال شغل ایجاد کرده‌ام و تاکنون برای عرضه محصولات به غیر از شهرهای ایران به کشور تاجیکستان نیز سفرکرده‌ام.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید