خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران با اشاره به آغاز فعالیت کانون کارآفرینان مازندران گفت: اتاق فکر کارآفرینی در مازندران تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کامران اصغری در دیدار اعضای غیردولتی کانون کارآفرینان مازندران  اظهار داشت: این کانون مجموعه ای متشکل از کارآفرینان برتر، صاحبنظران و کارشناسان حوزه کارآفرینی استان بوده به عنوان اتاق فکر کارآفرینی تشکیل می‌شود.
وی با اشاره به اهداف تشکیل این کانون افزود: افزایش توان مدیریتی استان در کمک به شناسایی موانع توسعه کارآفرینی جهت دستیابی به راهکارهای رفع این موانع، هم افزایی و مشارکت حداکثری کارآفرینان در تصمیم‌سازی مدیران ارشد استان در زمینه توسعه کارافرینی از جمله اهداف مهم این کانون است.
دبیر کارگروه تخصصی اشتغال مازندران خاطرنشان کرد: امید داریم به مرور زمان بتوانیم با کمک این کانون فرهنگ غنی کارآفرینی را در بین مردم مازندران به ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی ترویج کنیم.
مدی کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با تشریح وظایف این کانون تصریح کرد: شناسایی طرح و بررسی موانع کارآفرینی، عوامل موثر در توسعه کارآفرینی، بررسی قوانین و مقررات مرتبط با کارآفرینی، ارتباط موثر با سازمان‌ها و نهادهای مرتبط، شناسایی و مستندسازی تجربیات کارآفرینان، بررسی و تشخیص فرصت‌ها و تهدیدهای کسب و کار و ایجاد وارتباط با خیران کارآفرین از وظایف مهم این کانون است.
وی بیان داشت: این کانون دارای شش عضو دولتی و شش عضو غیر دولتی بوده که در این انتخابات شش نفر از اعضای غیر دولتی کانون کارآفرینان استان انتخاب شدند.
اصغری با اشاره به اعضای دولتی این کانون، خاطرنشان کرد: استاندار یا نماینده تام الاختیار بعنوان رییس هیئت امناء، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی به‌عنوان دبیر و مدیران کل صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و یک دستگاه مرتبط دیگر و  یک نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه مراکز علمی وپژوهشی استان به‌عنوان عضو حضور دارد.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید