خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

فرخوان دومین جشنواره ملّی فرهنگی هنر «ایران‌ساخت» که با هدف تولید محتوا برای حمایت از کالاها، محصولات و خدمات دانش‌بنیان ساخت ایران و شعار «فناوری ایرانی در خدمت کسب و کار ایرانی»  از 8 تا 12 اسفندماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود، منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی جشنواره ملّی فرهنگی هنری «ایران‌ساخت»، فراخوان دومین دوره این رویداد  از سوی دبیرخانه جشنواره منتشر شد.
این رویداد ملی با اهداف جریان سازی و تولید محتوا برای فضای مجازی مرتبط با چرخه تجاری سازی و کارآفرینی اقتصاد دانش بنیان، حمایت از خدمات و تولیدات دانش بنیان ساخت ایران، ساماندهی واردات بی‌رویه و ارج نهادن به کالاها و محصولات ایرانی با کیفیت و همچنین کمک به برجسته سازی کالاهای مرغوب ایرانی از8 تا 12 اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.
"ایران ساخت" با تکیه بر فرآورده‌های فرهنگی و هنری هنرمندان ایرانی، در نظر دارد تا نهضت توجه و حمایت از اقتصاد دانش بنیان را به عنوان یکی از راهبردی ترین زیرساخت های پیشرفت و تعالی کشور و اقتصاد مقاومتی بنیان کند.
بر همین اساس پس از اجرای موفق در سال گذشته،دومین جشنواره ملی فرهنگی هنری «ایران ساخت» با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و به دبیرکلی پرویز کرمی فراخوان خود را منتشر کرده است.
علاقمندان می توانند برای دسترسی به فراخوان این جشنواره به وبسایت www.iransaakht.ir مراجعه کنند. همچنین شرکت‌کنندگان در جشنواره تا 15بهمن ماه 96 برای ارسال آثار خود مهلت دارند و30 بهمن ماه نتایج آثار منتخب اعلام می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید