خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

فرماندار سنندج، حمایت بانک های عامل استان کردستان از متقاضیان تسهیلات کارآفرینی با هدف ایجاد اشتغال لازم را ضروری دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم زارعی صبح امروز در جلسه ستاد اشتغال شهرستان سنندج که در فرمانداری این شهر برگزار شد، گفت: بانک ها می خواهند سرمایه های خود را حفظ کنند اما نباید ارباب رجوع سرگردان شوند.
وی افرود: بانک ها قوانین مختلفی ندارند و تابع قوانین بانک مرکزی هستند.
فرماندار سنندج با بیان اینکه بانک ها باید کلیات شیوه نامه را به ادارات ارائه دهند تا به متقاضیان ارجاع داده شود، گفت: حمایت از کارآفرینان ضروری است.
وی افزود: اگر کسانی در بانک ها جواب متقاضیان را ندهند  و وام ها را سرکاری بخوانند شخصاً مسئله را پیگیری و برخورد خواهم کرد.
زارعی گفت: دستور العمل ها و بخش نامه ها کلی هستند و جای تعجب دارد تنها شیوه نامه هایی را دقیق اجرایی می کنند که مانع تراشی برای متقاضیان ایجاد می کند.
فرماندار سنندج با بیان اینکه کارمند دولت شدن وارد ژن افراد شده است، اظهار کرد: به منظور اینکه کار ساده تری داشته باشند جوابگو ارباب رجوع نیستند و این کار خوبی نیست.
وی گفت: اعتماد به جوانان می تواند به توسعه و رشد کمک کند و باید در دستور العمل ها به بند های خوب آن توجه کرد تا مشکلات بیکاری رفع شود.
زارعی افزود: وجود مدیران، کارمندان، استانداران و فرمانداران و دهیاران برای رفع مشکلات این چنین است و این افراد به منظور رفع مشکلات حقوق دریافت می کند و باید آستین همت بالا بزنند.
فرماندار سنندج عنوان کرد: ترغیب و راهنمایی مدیران و کارشناسان به افراد کمک خواهد کرد که بهترین راه را برای تولید اشتغال انجام دهند.
وی گفت: یکی دیگر از راه های تولید ثروت توجه به مسائل گردشگری است و جشنواره غذا های محلی که چندی پیش برگزار شد از استانی به منطقه ای ملی و دائمی تبدیل می شوند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید