خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

پنجمین دوره ماراتن برنامه نویسی تلفن همراه کشور بهمن ماه با همکاری دانشگاه های صنعتی شریف و شهید چمران اهواز برگزار می شود.

به گزارش دانشگاه صنعتی شریف، در دنیای امروز، علوم فناوری اطلاعات به عنوان یکی از ضروریات زندگی بشر محسوب شده و نیاز به برنامه نویسی ­های کاربردی در این خصوص همه­ گیر شده است.
برای توسعه برنامه های فارسی و با توجه به اینکه جوانان کشور ما از استعداد سرشاری در زمینه برنامه­ نویسی تلفن همراه برخوردار هستند، ضرورت جذب این استعدادها به عنوان یک وظیفه برعهده هریک از ذ­ینفعان در این صنعت است.
در این راستا پس از برگزاری چهار دوره ماراتن برنامه نویسی تلفن همراه در سال های ۹۳ تا ۹۶ و حضور گسترده برنامه نویسان حرفه ای از کل کشور در این مسابقات، هم اکنون دانشگاه صنعتی­ شریف با همکاری دانشگاه شهید چمران اهواز، در حال آماده سازی برگزاری «پنجمین دوره­ ماراتن برنامه نویسی تلفن همراه» از ۵ تا ۷ بهمن ماه امسال در محل دانشگاه شهید چمران اهواز است.
در این مسابقات تیم هایی شامل برنامه نویس، گرافیست و ایده پرداز ۴۸ ساعت وقت دارند تا نسخه اولیه یک برنامه کاربردی تلفن همراه را طی یک سری قوانین و مقرات خاص طراحی و پیاده سازی کنند.
ثبت نام در این مسابقات آغاز شده و تا ۳۰ دی ماه جاری ادامه دارد.
این مسابقات با همکاری پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف، آزمایشگاه یادگیری فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف، پارک علم و فناوری خوزستان و مرکز نوآوری و خلاقیت دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید