خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

محمدطاهر فاضلی مدیر فناوری اطلاعات اتاق اصناف ایران اظهار داشت: تمامی امور در بخش کسب و کارهای نوین توسط اتحادیه فضای مجازی انجام خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمدطاهر فاضلی مدیر کسب و کارهای نوین اتاق اصناف ایران در مورد صدور مجوز برای استارت آپ ها و همچنین کسب و کارهای نوپا اظهار داشت: اتحادیه فضای مجازی بعد از انجام انتخابات در مردادماه سال جاری، نزدیک به یک ماه است که شروع به فعالیت کرده است. اولین اقدام اتحادیه ایجاد یک ساختار مناسب برای ایجاد بخش استارت آپ‌هاست تا بتواند به صورت تخصصی به استارت آپ ها و کسب و کارهای نوین مجوز صادر کند.
او در ادامه با بیان اینکه تمامی امور در بخش کسب و کارهای نوین توسط اتحادیه فضای مجازی انجام خواهد شد اظهار داشت: نظارت بر کسب و کارهای نوین، صدور مجوز و دیگر اقدامات مربوط به این بخش مربوط به اتحادیه فضای مجازی خواهد بود.
محمد طاهرفاضلی افزود: طبق صحبت هایی که با این نماد شده است، استارت آپ ها برای گرفتن مجوز باید این نماد را نیز دریافت کنند. البته باید یک فرقی بین استارت آپ و کسب و کار نوین تعریف شود.
رییس اتحادیه کسب و کارهای نوین اتاق اصناف ایران در مورد فعالیت های استارت آپ ها در کشور گفت: این روزها فعالیت های بسیار خوبی در حوزه کسب و کار اینترنتی شده است و خوشبختانه مردم خوش فکری در این حوزه داریم؛ هر چند مشکلات زیادی مثل عدم وجود اسپانسر وجود دارد.
مدیر فناوری اطلاعات اتاق اصناف ایران ادامه داد: ایده های جالب و بسیار خوبی را در حوزه کسب و کارهای نوین دریافت  می‌کنیم؛ متاسفانه با وجود ایده های بسیار زیاد، راه رسیدن به عمل را دوستان نمی دانند و با انتخاب اشتباه، بسیاری از این ایده ها می سوزند. البته با تحقیقات مناسب می توان این مشکل را حل کرد.

در گسترش کسب و کارهای نوین برد با مصرف کننده است
مدیر کسب و کارهای نوین اتاق اصناف ایران با اشاره به اینکه استارت آپ هایی که این روزها تبدیل به کسب و کار نوین شده است پیشرفت خوبی داشته اند، گفت: اکثر استارت آپ هایی که وجود دارد و به کسب و کار تبدیل شده اند. برای مصرف کننده بهترین بازدهی را داشته است؛ برای مثال تاکسی های اینترنتی هزینه مردم را بسیار کاهش داده است. نرخ 20 هزارتومانی با وجود این استارت آپ ها به 7تومان کاهش پیدا کرده است.
وی ادامه داد: در حوزه فروشگاههای اینترنتی نیز برد اصلی با مصرف کننده است؛ چراکه مردم بیرون نمی روند، ترافیکی ایجاد نمی شود و در کل با هزینه کمتر خرید خود را انجام می دهند. در کل وجود کسب و کارهای اینترنتی و استارت آپ های به سود مرد است و این یعنی برد اصلی در این حوزه با مصرف کننده است.

برخورد با فروشگاه های اینترنتی متخلف در حراج اینترنتی
فاضلی در پایان با اشاره به حراج های اینترنتی اظهار داشت: برخی از فروشگاه ها در حراج های اینترنتی قیمت قبل و پیش از حراج را تغییر دادند که با آنها برخورد شد. به همه کسب و کارهای نوین و فروشگاههای اینترنتی نیز متذکر شدیم در گام اول و قبل از حراج باید تمامی قیمت های قبل از حراج را برای اتحادیه ارسال کنند تا توسط کارشناسان مرتبط بررسی شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید