خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان جنوبی گفت: برای اشتغال روستاییان استان طرح های صنعتی و اشتغالزا با تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در این مناطق اجرا می شود.

به گزارش ایرنا، محمد زنگنه ضمن بیان این مطلب افزود: برای اجرای طرح های اشتغالزا و صنعتی 198 میلیارد ریال تسهیلات با سود صفر یا سه درصد اختصاص یافت که بخشی از این مبلغ جذب و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.
وی گفت: صندوق کارآفرینی امید استان در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی در مناطق کم برخوردار و محروم از صنایع تولیدی، اشتغالزا و با اولویت اجتماعی کردن اقتصاد و توانمند سازی مردم روستایی و ترویج عدالت اقتصادی در جامعه روستائیان و عشایر در مناطق مرزی استان با استفاده از منابع قرض الحسنه مشارکت و همکاری می کند.
وی بیان کرد: شرکت تعاونی بسته بندی زرشک در روستای چاه اصفهانی سربیشه، کارخانه خوراک دام و مجتمع پرورش شتر در چاهداشی نهبندان، کارخانه فرآوری و بسته بندی زرشک در گازار بیرجند، قاین، حاجی آباد زیرکوه و آیسک نهبندان از جمله این طرح هاست.
وی ادامه داد: پرورش گاو شیری دشت لاله سرایان و سه کارخانه بسته بندی محصولات کشاورزی در درمیان و خوسف از دیگر طرح هایی است که از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید استان بهره مند شده اند.
زنگنه اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید برای نخستین بار در راستای تحقق برنامه های اشتغال آفرین دولت تدبیر و امید با همکاری معاونت روستایی رئیس جمهوری، استانداری خراسان جنوبی و جهاد کشاورزی استان، با پرداخت تسهیلات با کارمزد صفر درصد عملیات اجرایی و ساخت نخستین کارخانه فرآوری و بسته بندی محصولات کشاورزی را در ناحیه صنعتی شهرستان زیرکوه آغاز کرد.
وی اضافه کرد: ساخت این کارخانه 23 میلیارد ریال هزینه دارد که مبلغ 19 میلیارد ریال تسهیلات به صورت قرض الحسنه با نرخ صفر درصد توسط صندوق کارآفرینی امید استان با 2 سال دوران سازندگی و تنفس پس از آن بازپرداخت 4 ساله تسهیلات پرداخت می شود.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان افزود: با بهره برداری از این پروژه 25 نفر بطور مستقیم مشغول بکار و 200 خانوار روستایی و عشایر شهرستان که از اهداف اصلی و نهایی این طرح است بطور غیر مستقیم از مزایای آن بهره مند می شوند.
زنگنه گفت: طرح یاد شده یکی از 10 طرح تعاونی بوده که با مشارکت روستائیان و عشایر در شهرستان های خراسان جنوبی در حال اجرای عملیات ساختمانی و تکمیل پروژه است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید