خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

با حمایت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی، دومین رویداد ملی کارآفرینی دریا محور، با رویکرد گردشگری با همکاری دانشگاه خلیج‌فارس و بنیاد نخبگان استان بوشهر در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کارآفرینی به‌عنوان موتور محرکه اقتصاد، عامل توسعه و گسترش فرآیند تولید ثروت، دانش و اشتغال است. به‌عبارت‌دیگر کارآفرينی يکی از عوامل مهم در امنيت اقتصادی يک کشور است. در اين راستا، توجه به بخش‌هایی از صنايع و منابع کشور که پتانسيل بالايی در توسعه کارآفرينی و ايجاد ثروت دارند و تابه‌حال آن‌طور که شايسته است موردتوجه قرار نگرفته‌اند می‌تواند فرصت‌های چشم‌گیری را ايجاد کند. ازجمله اين صنايع می‌توان به صنعت عظيم گردشگری اشاره کرد.
ايران با داشتن مرز طولانی با دريا به‌عنوان يک کشور دريايی شناخته‌شده و بايد بتواند از اين فرصت خداداد نيز به‌خوبی بهره برده و از دريا به‌عنوان محور توسعه و پيشرفت استفاده کند. ازاین‌رو دانشگاه خلیج‌فارس و بنیاد نخبگان استان بوشهر با حمایت سایر ارگان‌های دریایی کشور در تاریخ 12 الی 14 اسفندماه 1396 دومین رویداد ملی کارآفرینی دریا محور با رویکرد گردشگری را برگزار می‌کند، که پیش رویداد آن 6 دی در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر برگزار شد.
دبیر اجرایی دومین پیش رویداد ملی کارآفرینی دریا محور با رویکرد گردشگری گفت: امروز بحث کارآفرینی دریا محور با رویکرد گردشگری یکی از بحث‌های مهم و به‌روز دنیاست.
سعید جامعی افزود: تلاش می‌شود در قالب این همایش‌ها و برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف دانشجویان با بازار و محیط کسب‌وکار به‌خصوص در بخش گردشگری دریایی آشنا شوند.
عضو هیئت‌علمی دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر هدف از برگزاری این رویداد کارآفرینی را آموزش دانش آموزان و دانشجویان برای ورود به محیط کسب‌وکار عنوان کرد.
جامعی عنوان کرد: ازجمله برنامه این رویداد برپایی کارگاه‌های ایده پردازی، ایده پروری و استفاده از دریا به‌عنوان محیط کسب‌وکار موفق است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید