خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

بانوی کارآفرین تبریزی تاکید کرد: نبود بازارچه‌ی دائمی صنایع دستی عمده مشکل کارآفرینان و هنرمندان تبریزی است که هنرمندان اصفهانی و شیرازی با چنین مشکلی مواجه نیستند.

فاطمه دلیری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که کارآفرینی را با مشاغل خانگی و سرمایه‌ی اولیه‌ی ۳۰۰ میلیون ریال شروع کرده است، اظهار کرد: کارآفرینی را از سال ۹۱ و با ۳۳ نفر شروع کردم و پس از آن به تدریج به تعداد نفرات افزوده شد و به ترتیب برای ۴۵۰ و ۷۰۰ نفر شغل ایجاد شد.
وی با تاکید بر اینکه صادرات محصولات تولیدی به خارج از کشور با افت و خیزهای بسیاری مواجه شده است، گفت: با وجود تلاش‌های فراوان در طول این مدت، موفق به صادرات محصولات تولیدی به کشور ترکیه شدم که مشکلات پیش آمده در گمرک ایران تمایل آنان به سفارش محصول را کم کرد. در داخل کشور نیز محصولات ما فقط به تهران فرستاده می‌شود.
وی با ابراز نارضایتی از نبود حمایت و پشتیبانی از سوی ارگان‌های دولتی ذی‌ربط عنوان کرد: هیچ ارگان و مجموعه‌ی دولتی تا کنون از ما پشتیبانی نکرده و موفقیت‌های ما تنها نتیجه‌ی تلاش‌های خود مجموعه است.
دلیری افزود: حرف دل و هنر ما در میان کاغذ بازی‌ها و بروکراسی‌های اداری گم شده است. با توجه به این که اکثر همکاری کنندگان با این مجموعه را زنان آسیب‌پذیر و سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند، بنده به تنهایی قادر به حمایت مالی همه جانبه نیستم؛ از این رو از مجموعه‌های دولتی نظیر بانک‌ها تقاضای کمک مالی داریم تا این مجموعه را در راستای توسعه و کارآفرینی بیشتر یاری کنند.
او با اشاره به واردات کالاهای چینی بیان کرد: اجناس چینی، بازار ما را سست کرده است و از این رو کمپینی تحت عنوان "استفاده از محصولات خود" ایجاد کرده‌ایم تا با نه گفتن به محصولات خارجی از محصولات داخلی حمایت کنیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: آموزش و شرکت در کلاس‌های آموزشی این مجموعه کاملا رایگان بوده و بنده با دارا بودن پروانه‌ی کسب در رشته‌های هنری مختلف به هنرجویان آموزش می‌دهم و اولین نمایشگاه این مجموعه در یکی از سالن‌های دانشگاه هنر اسلامی تبریز در ماه‌های آتی برگزار خواهد شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید