خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

به همت بنیاد نخبگان استان تهران و با مشارکت بخش‌خصوصی، کارگاه و استارت‌آپ کارآفرینی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، نشست مشترک رئیس بنیاد نخبگان استان تهران و دبیر ستاد فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی‌و‌فناوری ریاست‌جمهوری با هدف افزایش تعاملات دوجانبه برگزار شد.
در این نشست، سید محمدحسین سجادی‌نیری؛ دبیر ستاد فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی‌و‌فناوری ریاست‌جمهوری به محورهای برنامه‌های این ستاد اشاره کرد و گفت: توجه به صنایع و اقتصاد خلاق و نوآور و ایجاد کارگروه ارزیابی شرکت‌های مرتبط و همچنین حمایت از آنها به صورت آزمایشی، از مهمترین اقدامات این ستاد است.
وی بسترسازی برای شناسایی و توسعۀ زمینۀ فعالیت شرکت‌های صنایع خلاق به کمک صندوق‌های خطرپذیر سرمایه‌گذاری (مؤسسه دانش‌بنیان برکت) و امکان ایجاد ثروت، رفاه و منابع انسانی متخصص در حوزۀ صنایع و اقتصاد اخلاق را از دیگر فعالیت‌های ستاد فناوری‌های نرم و هویت‌ساز برشمرد.
در ادامه، علیرضا زراسوندی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان تهران، ضمن اشاره به ضرورت ایجاد هم‌افزایی بین‌دستگاهی، مهمترین برنامه‌ها و فعالیت‌های این بنیاد را تشریح کرد.
وی با اشاره به تراکم 80 درصدذی اجتماع نخبگانی در استان تهران، افزود: ایجاد کارگروه‌ها و نشست‌های نخبگانی در محورهای مختلف با توجه به نیازهای امروز کشور و فراهم‌سازی بستر لازم برای عملیاتی‌شدن تفکر نخبگانی خاصه در حوزه‌های کارآفرینی و توانمندسازی برای ایجاد کسب‌وکار نوپا، از مهمترین رویکردهای بنیاد نخبگان استان تهران است.
لازم به ذکر است، در این جلسه، موضوع برنامه‌ریزی برای برگزاری اولین کارگاه آشنایی مستعدان‌برتر با ستاد توسعۀ فناوری‌های نرم و هویت‌ساز و همچنین نقش و جایگاه نخبگان در صنعت گردشگری و صنایع‌دستی مصوب شد. همچنین مقرر شد اولین استارت‌آپ نخبگان در حوزۀ صنایع خلاق، با همکاری بنیاد نخبگان استان تهران، ستاد توسعۀ فناوری‌های نرم و هویت‌ساز و بخش‌خصوصی تشکیل شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید