خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

فراخوان ارائه ایده‌های کسب‌وکار فناورانه روستایی با محوریت مبل و منبت به منظور گسترش کسب ‌و کار فناورانه روستایی در زمینه مبل و منبت، ارائه شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پارک علم و فناوری استان همدان، با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی برای ایده‌های کسب‌وکار فناورانه روستایی با محوریت مبل و منبت فراخوان ارائه نموده است.
اهداف این فراخوان پذیرش ایده‌های منتخب در پارک علم و فناوری استان همدان و حمایت از اجرای آنها، ایجاد اشتغال پایدار در روستاها، توسعه روستایی در راستای برنامه ششم توسعه، بهره‌گیری از فناوری‌های متناسب قابل اجرا در روستاها، بازگشت دانش‌آموختگان و نخبگان روستایی به روستاها و جلوگیری از مهاجرت آنها است.
محورهای ایده‌های ارائه شده باید شامل تأمین، فرآوری و بهره‌برداری چوب؛ برندسازی؛ نوآوری در طراحی؛ بازاریابی و صادرات؛ سایز موارد مرتبط با مبل و منبت باشد.
ایده‌هایی که ارائه می‌شوند باید جدید باشند و قابلیت اجرا و فروش در بازار را داشته باشند. نتایج حاصل از اجرای ایده نیز باید منجر به ایجاد اشتغال روستایی شود. ایده‌های دارای نمونه اولیه اولویت پذیرش دارند. گروه‌هایی که اعضای آن از میان دانشجویان، دانش‌آموختگان و اعضای هیات علمی باشند دارای اولویت پذیرش هستند. ایده‌هایی که توسط یک واحد تعاونی یا شرکت خصوصی ارائه شوند دارای اولویت پذیرش خواهند بود.
علاقه‌مندان ارائه ایده‌های کسب‌وکار فناورانه روستایی با محوریت مبل و منبت که با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و توسط پارک علم و فناوری همدان ارائه شده است، تا اول بهمن ماه 96 برای ارایه ایده های خود مهلت دارند.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید