خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی گفت: استارتاپ‌های حوزه کشاورزی به تغییر نگاه و تغییر فرآیندها به شدت کمک کند.

به گزارش ایسنا، محمدصادق بیجندی در حاشیه آیین اختتامیه ‌اولین رویداد استارتاپی محصولات کشاورزی با محوریت محصولات سالم، با اشاره به نقش استارتاپ در تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی نگاه به درون و درون‌زا بودن و این در شرایطی است که استارتاپ‌ها نیز همین موضوع را پیگیری می‌کنند و به نوعی می‌توان عنوان کرد این دو در کنار هم می‌توانند نقش حائز اهمیتی در برطرف کردن برخی مشکلات داشته باشند.
وی ادامه داد: اگر همه استارتاپ و کسب و کارهای کوچک و نوپا را بررسی کنیم، متوجه می‌شویم که در ابتدا به درون خود نگاه کرده‌اند و توانایی‌های خود را باور داشته و بین نیازهای جامعه و توانمندی‌های خود ارتباط برقرار کرده‌اند.
رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی افزود: اقتصاد مقاومتی، اقتصادی است که می‌تواند افراد را به سمت و سوی خودباوری پیش ببرد و نگاه افراد از بیرون به درون تمایل پیدا کند.
بیجندی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی الزاماتی دارد، افزود: یکی از این الزامات، سرمایه انسانی است و اگر می‌خواهیم در این زمینه اتفاقی رخ بدهد، باید به سرمایه انسانی توجه کنیم. استارتاپ‌ها نیز اولین ابزارشان سرمایه انسانی آن‌ها است.
وی افزود: استارتاپ‌ها می‌توانند به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کنند و باید این نکته مدنظر مسئولان امر قرار گیرد.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید