خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مشاور امور بانوان مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: شورای توسعه و تعاون بانوان کارآفرین شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک استان بوشهر تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پریچهر سلطانی صبح امروز در نشست با مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان بوشهر هدف از تشکیل شورای توسعه تعاون بانوان کارآفرین شهرک‌های صنعتی  را فراهم شدن زمینه‌های لازم برای حمایت از بانوان صنعت‌گر و کارآفرین عنوان کرد و  اظهار داشت: این شورا در راستای همفکری برای بررسی مشکلات و چالش‌های پیش روی بانوان کارآفرین و صنعت‌گر شاغل در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بوشهر آغاز به‌کار می‌کند  و امیدواریم با تشکیل مستمر جلسات نتایج قابل لمس و مثبتی برای این  فعالان اقتصادی حاصل شود.
وی تصریح کرد: شناسایی بانوان موفق و کارآفرین در فعالیت‌های صنفی، صنعتی، تولیدی و تجاری در حوزه صنایع کوچک و متوسط و اتخاذ تدابیر حمایتی لازم با هدف ایجاد انگیزه و خودباوری در آنان از جمله وظایف دیگر این شورا می‌باشد.
سلطانی افزود: با توجه به حمایت‌های معاون وزیر صنعت از زنان کارآفرین ضرورت دارد این بخش پویا، به ایفای نقش خود در تحقق اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید توجه کنند و از  فرصت‌های  موجود در  شرکت شهرک‌های صنعتی  بهره برده و با تکمیل ظرفیت‌های خالی کارگاه‌ها و کارخانه‌ها برای رشد تولید و صادرات  مشارکت کنند.
مشاور امور بانوان مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در بازدید از 2 واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوشهر  به حضور فعال بانوان در عرصه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: مشکلات بانوان کارآفرین در شهرک‌های صنعتی باید رفع شود تا با انگیزه بیشتری فعالیت کنند.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر نیز در این جلسه، استان بوشهر را دارای قابلیت‌های ویژه‌ای دانست که زمینه حضور بانوان کارآفرین در حوزه‌های صنعت،کشاورزی، صنایع دستی و بازرگانی را فراهم کرده و در همین راستا هم اکنون آمار اشتغال بانوان و آقایان در شهرک صنعتی بوشهر 2 تقریبا برابری می‌کند.
مهدی صفوی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر برنامه‌های حمایتی مختلفی در راستای رونق  تولید دارد که می‌طلبد بانوان صنعتگر از ظرفیت‌های ایجاد شده توسط این شرکت در حوزه خوشه‌های صنعتی، مراکز خدمات فناوری و کسب و کار، آموزش و تورهای صنعتی به نحو مطلوب استفاده کنند.
وی  با بیان اینکه هدف از تشکیل این جلسات بررسی شرایط و وضعیت زنان شاغل کشور در صنعت می‌باشد، گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر نگاه ویژه‌ای به حضور زنان و تأثیر آن بر توسعه صنعت دارد و در تلاش است با برنامه‌ای مدون و عملیاتی طرح‌های حمایتی گسترده‌ای را برای واحدهای صنعتی دارای متولی یا شاغلان زن تبیین و اجرایی کند.
در این جلسه به دو تن از بانوان کارآفرین استان بوشهر در زمینه بسته بندی سبزیجات و تجهیزات نفت،گاز و پتروشیمی  لوح تقدیر اهدا شد.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید