خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر با تاکید بر توجه به برنامه‌ها و کسب و کارهای نوین گفت: طرح‌های کارافرینی به عنوان کسب و کار نوین مطرح است که باید پرداخت تسهیلات به طرح‌های کارآفرینی استان بوشهر در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سکینه الماسی در نشست کارآفرینان، فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران شهرستان کنگان با قدردانی از توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی در رفع مشکلات فعالان اقتصادی در مناطق حوزه جنوب استان بوشهر اظهار داشت: نشست‌‌های تخصصی استاندار بوشهر به همراه مسئولان ذیربط در  شهرستا‌نها در بررسی و حل مشکلات فعالان اقتصادی قابل تقدیر است.
وی، با بیان اینکه کارآفرینی نقش مهمی در حل مشکل اشتغال دارد افزود: جوانان باید با استفاده از استعداد و خلاقیت و اندیشه خود نسبت به مهارت‌آموزی اقدام و در ایجاد کسب و کار نوین و کارآفرینی تلاش کنند.
نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت ویژه از کارآفرینان بیان کرد: شهرستان کنگان از ظرفیت‌های ویژه‌ای در عرصه کسب و کار و کارآفرینی برخوردار است که باید جوانان از این فرصت استفاده کنند.
الماسی با بیان اینکه خلاقیت و کارآفرینی جوانان به خانواده آنان بر می‌گردد تصریح کرد: خانواده‌ها باید فرزندان خود را خلاق، کارآفرین بار بیاورند تا بتوانند از ظرفیت‌های فراهم شده در جامعه استفاده بهینه کنند.
وی، با تاکید بر توجه به برنامه‌ها و کسب و کارهای نوین گفت: طرح‌های کارآفرینی به عنوان کسب و کار نوین مطرح است که باید پرداخت تسهیلات به طرح‌های کارآفرینی استان بوشهر در اولویت قرار گیرد.
نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر با تعیین مشاور مالیاتی خود تاکید کرد: مشاور مالیاتی منصوب شده باید  اعتبارات و امور مربوط به  ارزش افزوده، اعتبارات عوارض آلایندگی و مالیاتی شهرستان‌های جنوب استان بوشهر پیگیری کند.
الماسی با تاکید بر استقرار نمایندگی گذرنامه استان بوشهر در شهرستان دیر بیان کرد: باید زیرساخت‌‌های شهرک صنعتی شهرستان کنگان در زمینه مخابرات، گاز و سایر امور تامین تا فرصت‌های سرمایه‌گذاری بیشتر فراهم شود.
وی، شهرستان کنگان را نماد وحدت و همدلی در استان بوشهر دانست و افزود: شهرستان کنگان از ظرفیت بالایی در عرصه اقتصاد، تولید و تجارت برخوردار است که باید از این ظرفیت در رفع مشکلات اشتغال مردم نخیب، همدل و متحد کنگان اقدام شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید