خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون پژوهشی، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: کارآفرینان و دارندگان گواهی نامه معتبر مهارت فنی و شغلی ، تا سقف حداکثر یک میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا ثابت نژاد افزود: این تسهیلات ارزان قیمت توسط صندوق کارآفرینی امید با کارمزد پایین در اختیار متقاضیان کارآفرینی و جوانان جویای کار که گواهی نامه مهارت فنی و شغلی داشته باشند قرار می گیرد.
وی گفت: این تسهیلات مالی ، کارآفرینان و نیروهای ماهر فنی را قادر می سازد که وارد بازار کار شوند و در چرخه بهبود کسب و کار قرار گیرند.
ثابت نژاد، با بیان اینکه سازمان آموزش فنی و حرفه ای تنها بسترساز و تسهیل کننده اشتغال است نه ایجاد اشتغال ، افزود: اداره های آموزش فنی و حرفه ای و آموزشگاه های خصوصی رسمی که مجوز فعالیت قانونی دارند آماده هستند همه نیروهای جویای کار که فاقد مهارت های لازم برای ورود به بازار کار هستند را آموزش دهند.
معاون پژوهشی ، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در ادامه گفت:همه کسانی که به روش های مختلف از جمله استاد - شاگردی و شرکت در دوره های فنی و کاربردی ، توانمندی مهارتی پیدا می کنند در نهایت جذب بازار کار می شوند.
ثابت نژاد، یکی از راه های غلبه بر چالش بیکاری را همگانی کردن آموزش های فنی و حرفه ای برای جوانان جویای کار و ترغیب آنان به دریافت آموزش های فنی و مهارتی بیان کرد و افزود:صنایع و واحدهای تولیدی باید نیازهای مهارتی خود را اعلام کنند تا نسبت به تامین و تربیت نیروی انسانی ماهر مورد نیاز اقدام شود.
وی گفت: در همه جای دنیا ، نیازهای فنی و مهارتی از مراکز معتبر و اداره های کاریابی تامین می شود و نیروها پس از کسب مهارت فنی و شغلی وارد بازار کار می شوند.
ثابت نژاد بیان کرد: اشتغال به کار نیروهای فنی و ماهر در بازار کار، نیازهای جدید چرخه کسب و کار به وجود می آورد ضمن آنکه میزان بهره وری و ارزش افزوده را افزایش می دهد.
بر اساس آمار ، نرخ بیکاری در استان خوزستان 12.6درصد است که بیش از میانگین نرخ بیکاری در کشور است.
بیشتر بیکاران و افراد جویای کار در خوزستان دارای تحصیلات دانشگاهی بوده ولی فاقد مهارت شغلی و فنی هستند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید