خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دومین جشنواره «ایده‌ها و طرح‌های نوین آموزش‌و‌پرورش استثنایی» با همکاری بنیاد نخبگان استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد و اداره آموزش‌و‌پرورش استثنایی استان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ معلمان به واسطه تعاملات روزمره خود با دانش‌آموزان و تراوشات فکری و بارش‌های ذهنی خود در محیط و فضای آموزشی کلاس و مدرسه، تبعاً دارای ذهن فعال، خلاق و نوآور هستند و در زمینه بهبود وضعیت آموزش و ارتقای سطح بهره‌وری بعضاً دارای ایده‌های متعدد، متنوع و بزرگی هستند.
در راستای استفاده از این ایده‌ها که خود مانع از انباشتگی ذهنی و فراموشی خواهد شد، دومین جشنواره ایده‌ها و طرح‌های نوین «آموزش‌و‌پرورش استثنایی» با همکاری بنیاد نخبگان استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد و اداره آموزش‌و‌پرورش استثنایی استان برگزار می‌شود.  
امروزه بستر‌سازی در راستای جذب انواع ایده‌ها و جلب مشارکت معلمان خلاق، ایده‌پرداز و با انگیزه، خود گامی مهم در مسیر توسعه آموزش است که موجب ایجاد احساس تعلق و مسئولیت در نظام تعلیم‌و‌تربیت کشور است.
طراحی و تدوین یک نظام مشخص و معین جهت جلب ایده‌های معلمان و دانش آموزان استنثنایی استان، برنامه‌ریزی به منظور جلب مشارکت معلمان و دانش‌آموزان استثنایی جهت ایده‌پردازی در زمینه‌های مورد نیاز آموزش‌وپرورش استثنایی، زمینه‌سازی جهت طراحی و هدایت تیم‌های ایده‌پردازی تخصصی توسط معلمان مستعد و علاقه‌مند، از مهمترین اهداف جشنواره ملی ایده‌ها و طرح‌های نوین آموزش‌و‌پرورش استثنایی است.
ارتقای بهره‌وری، بهره‌برداری از پتانسیل بالای معلمان و دانش‌آموزان و اجرای افکار خلاقانه، ارتقای کیفی خدمات آموزشی و پرورشی، تبادل دغدغه‌ها و دیدگاه‌ها با مدیران آموزش‌و‌پرورش و ارتقای اثربخشی فعالیت تعلیم‌و‌تربیت دانش‌آموزان استثنایی، ارتقاء سرمایۀ اجتماعی، افزایش حس تعلق به شغل و حرفۀ آموزشی و شکوفایی و پرورش استعدادها، دستاوردهایی است که این جشنواره می‌تواند به همراه داشته باشد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید