خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر صندوق کارآفرینی امید لرستان از پرداخت ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل صندوق کارآفرینی امید در لرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید هادی طاهری در جلسه توسعه مشاغل روستایی لرستان بابیان اینکه از 600 صندوق محلی خرد در کشور حدود 30 صندوق در لرستان وجود دارد اظهار داشت: تا امروز 40 میلیارد تومان تسهیلات توسط صندوق توسعه کارآفرینی امید لرستان پرداخت‌شده که 45 درصد آن مربوط به تسهیلات حوزه روستایی است.
وی بابیان اینکه بازاریابی در روستاها باید وجود داشته باشد و طرح‌هایی که داریم باید بازار محور باشد افزود: با این اقدام دیگر شاهد بروز مشکلات در حوزه روستایی نخواهیم بود.
مدیر صندوق کارآفرینی امید لرستان عنوان کرد: روستاهایی که در شهرستان ازنا و دورود شناسایی شدند، مطالعاتی روی آن‌ها انجام شد و یک سری برنامه‌ها نیز برای اجرای این طرح در دستور کار قرار گرفت، همچنین در شهرستان سلسله، دلفان و کوهدشت نیز طرح هر روستا یک محصول اجرا می‌شود.
نور محمد فردی بیرانوند فرماندار کوهدشت در این جلسه با اشاره به اینکه حل مشکلات اشتغال کشور درگرو توسعه صنایع کاربردی و خرد است اظهار داشت: دستگاه‌های مرتبط باید به وظایف خود عمل کرده و نظارت بیشتری روی طرح‌ها وجود داشته باشد.
وی افزود: از 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات طرح اشتغال فراگیر در کشور، 465 میلیارد تومان به لرستان اختصاص‌یافته و به شهر کوهدشت نیز 45 میلیارد و 700 میلیون تومان اختصاص‌یافته است.
فرماندار کوهدشت عنوان کرد: در این زمینه نیز حدود 778 طرح که کمتر از 240 میلیون تومان هستند بااعتباری بالغ‌بر 557 میلیارد تومان استفاده‌شده که برای هزار و 461 نفر شغل ایجاد می‌کند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید