خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نخستین جشنواره ایده پردازی هوایی و هوانوردی به منظور پرورش ایده های نو و خلاقیت‌ در حوزه هوایی و هوانوردی، بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نخستین جشنواره ایده پردازی هوایی و هوانوردی به منظور پرورش ایده های نو و خلاقیت‌ در حوزه هوایی و هوانوردی، حرکت به سمت کاربردی‌سازی ایده های خلاقانه و تجاری‌سازی و ایجاد ارتباط پویا بین نیازهای روز کشور و فعالیت‌های نخبگان در دانشگاه، به همت ستاد هوایی و هوانوردی و با همکاری اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران تدوین شده است.
هدف از راه‌اندازی جشنواره ایده پردازی هوایی و هوانوردی، ایجاد پیوند بین صاحبان ایده، دانشگاه ها، صاحبان سرمایه و فعالین صنعت و ایجاد زیرساخت جهت تجاری‌سازی ایده های کاربردی درصنعت هوانوردی است.
ایده پردازی، بستری را فراهم می کند تا اندیشه های نو، افکار تازه، ابداعات و اختراعات پژوهشگران جوان در درجه اول مورد توجه قرار گیرد و با معرفی ضرورت علوم هوایی و هوانوردی، زمینه ساز ترویج این علم و حضور علاقه مندان این حوزه فراهم شود. در گام بعد پدیده ها و افراد سرآمد کشف و از پتانسیل آنان به درستی استفاده و طرح ها مورد بازبینی و داوری قرار می گیرد. با استمرار و دائمی کردن این جشنواره انگیزه ای برای محققان و پژوهشگران داخلی فراهم خواهد شد.
بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه تهران، پژوهشگران و دانشجویان صنعت هوایی می‌توانند تا 30 دی ماه جاری ایده‌های خود را از طریق سایت جشنواره به نشانی https://ideasbazar.ut.ac.ir ارسال کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید