خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی گیلان از برپایی شورای توسعه و تعاون بانوان کارآفرین با هدف ارتقای نقش بانوان در عرصه کار خبر داد.

به گزارش ایلنا، احمدعلی شهیدی با اشاره به نقش بانوان در کارآفرینی و جمعیت بانوان فعال در عرصه کار، تولید واشتغال اظهار نظر کرد: شورای توسعه و تعاون بانوان کارآفرین شهرک های صنعتی استان با هدف افزایش دسترسی بانوان کارآفرین با سرمایه اطلاعات و برنامه های دولت، افزایش دسترسی به شبکه های حمایتی دولت، تسهیل ارتقای شغلی زنان و تشویق آنها به کارآفرینی و کسب مهارت های شغلی ترویج فرهنگ همکاری بین زنان کارآفرین و دولت و نهاد های غیردولتی آغاز به کار کرده است.
وی افزود: ایجاد تولید شبکه‌ای و یا خوشه‌های صنعتی از اشتغال بانوان ارتقای سطح دانش تخصصی و حرفه‌ای از طریق آموزش‌های صنعتی، تجارتی و مهارتی آموزش زنان در زمینه‌های صادرات محصولات و کسب و کار و رفع موانع ساختاری بانوان کارآفرین را از دیگر ماموریت های توسعه ، تعاون بانوان کارآفرین برشمرد.
رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان بیان کرد:با تشکیل این شورا سطح دسترسی بانوان به سرمایه و اطلاعات و برنامه های دولتی دسترسی به شبکه‌های حمایتی، بهره‌مندی از تجربیات همکاران خود و همچنین ارتباط با بخش بانوان بازرگان و بهره‌مندی از توانمندی آنها افزایش یابد.
وی تصریح کرد : مزیت اصلی این شورا هم افزایی زنان کارآفرین مدیران دولتی و غیردولتی و بخش خصوصی و آکادمیک است.
شهیدی در پایان افزود : شورای توسعه و تعاون بانوان کارآفرین شهرک های صنعتی گیلان به ریاست مدیرکل امور بانوان استانداری گیلان و دبیری مشاور امور بانوان شرکت شهرک های صنعتی استان با عضویت بیشتر از 20 تن از بانوان فعال در حوزه های مختلف اقتصادی اجتماعی و بخش دولتی تشکیل شده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید