خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام با بیان اینکه یکی از رویکردهای ما به ظرفیت رسانی واحدهای موجود و توسعه بازار است، گفت: تبدیل سپرده‌گذار به سرمایه‌گذار از اهداف ما در مسیر توسعه صنعت استان است.

به گزارش ایسنا، مرتضی دارایی با اشاره به تشکیل شورای اطلاع‌رسانی در شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام در جهت حمایت از تولید و معرفی واحدهای تولیدی و صنعتی فعال به افکار عمومی اظهار کرد: نقش رسانه‌ها و به ویژه صدا و سیمای مرکز ایلام و تلویزیون محلی در معرفی نمونه‌های موفق صنعتی و کارآفرینی می‌تواند نقش بسزایی در شناخت بیشتر و ارتقا سطح آگاهی مردم نسبت به این بخش داشته باشد .
وی با بیان اینکه در حال حاضر با همکاری صدا و سیمای مرکز ایلام در حال تهیه برنامه‌های معرفی واحدهای موفق صنعتی در استان هستیم، افزود: اجرای این برنامه در راستای انجام و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام با تاکید بر اینکه باید به مردم گفته شود که بخش قابل توجهی از صنعت در استان پویا و فعال است تا مردم و به ویژه سرمایه‌گذاران نیز امید داشته باشند، اضافه کرد: ما باید به اشکال مختلف زمینه را برای حضور سرمایه گذاران مهیا کنیم تا توانسته باشیم سپرده‌گذار را به سرمایه‌گذار تبدیل کنیم .
دارایی در ادامه با اشاره به اینکه باید بتوانیم سپرده‌گذاران را به سمت صنعت سوق داده و آنها را به فعالیت در این بخش تشویق کنیم، عنوان کرد: باید با معرفی نمونه‌های موفق صنعتی و تولیدی به جامعه بتوانیم در این مسیر قدم برداریم و بارقه امید برای سرمایه‌گذاری در بخش صنعت را بیش از پیش کنیم .
وی با تاکید بر اینکه اگر توانستیم سپرده گذار را به سرمایه گذار و سپس به کارآفرین تبدیل کنیم، موفق بوده‌ایم، اظهار کرد: معتقدم که توسعه منطقه‌ای باید محقق شود و تنها منتظر آمدن صنایع بزرگ به منطقه خودمان از سایر نقاط نباشیم .
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام با بیان اینکه به جای تاکید بر نداشته‌هایمان باید بر روی داشته هایمان متمرکز باشیم، تصریح کرد: سهم رسانه‌ها و فضای مجازی که گاها وسیله و ابزاری برای تخریب شده، برای تشویق و جذب سرمایه گذاران بر کسی پوشیده نیست و ما باید از این طریق با جذب سرمایه گذاران توسعه منطقه‌ای را در استان کلید بزنیم .
دارایی داشتن مدل در حوزه‌های مختلف برای فعالیت را از شرایط بسیار مهم و تاثیرگذار اعلام و عنوان کرد: یکی از رویکردهای ما به ظرفیت رسانی واحدهای موجود و توسعه بازار است .
وی با اشاره به اینکه پیشینه صنعت در این استان کم و نهادینه شدن فرهنگ صنعتی با نقطه مطلوب هنوز فاصله دارد، گفت: معتقدم هر طرحی توجیه دارد اما باید مدیرش توجیه داشته باشد و در راستای کمک به صنعت استان با راه اندازی کلینیک سیار عارضه‌یابی واحدهای صنعتی و تولیدی در این مسیر قدم‌های مهمی برداشته شده است .
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام با بیان اینکه در سطح کشور تنها 47 درصد از واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی مستقر هستند، اضافه کرد: دانشجویان از مراکز علمی دانشگاهی می‌تواند با برگزاری تورهای علمی از واحدهای تولیدی و صنعتی بازدید کنند تا با همفکری و تبادل اندیشه ایده‌های موثری ارائه کنند.
دارایی با تاکید بر اینکه بستر فناوری اطلاعات می‌تواند برای توسعه صنعت مفید فایده باشد، ادامه داد: می‌توانیم با همکاری مراکز علمی و دانشگاهی به سمت دیجیتال مارکتینگ حرکت کنیم .
وی در پایان با درخواست از فعالین رسانه‌ای برای ایجاد فضای همدلی و آرامش در استان برای حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت، تاکید کرد: رسانه‌ها با فراهم ساختن فضا برای سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی می‌توانند نقش بسزا و تاثیرگذاری در توسعه استان داشته باشند.
وی با قدردانی از توجه استاندار به شرکت‌ شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی مستقر ابراز امیدواری کرد با این نگاه پیگیرانه شاهد رفع برخی مشکلات باشیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید