خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون اقتصادی وزیر اقتصاد با تاکید بر توسعه قوانین کسب و کار در کشور، گفت: چشم انداز پایش مرکز ملی کسب و کار کشور تدوین شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید حسین میرشجاعیان در دیدار با تجار و اصناف مازندران اظهار داشت: برای شناسایی و تکمیل چرخه درخواست و صدور مجوز در کشور با قبول الزام اهمیت و ضرورت تسهیل در ارائه خدمات به فعالان اقتصادی در شرایط بروز شکایات و انتقادات، دریافت وارائه پاسخ صریح ، به موقع و راهگشا از طریق سامانه ای یکپارچه که می‌تواند ضمن شناسایی گلوگاه‌های آسیب زا و شناخت عوامل مخل روند ارائه خدمت، زمینه‌های افزایش اعتماد مقابل و بهبود محیط کسب و کار را بیش از پیش فراهم کرد.
وی افزود: سامانه دادور از یک سو امکان شکایت و و پیگیری فرآیندهای صدور مجوز را به عموم مردم و کسب و کارهای متقاضی دریافت مجوزهای کسب و کار از طریق سامانه تحت وب و نرم افزار ویژه ارائه می‌کند و از طریق داشبورد آن برای مدیران ارشد و نهادهای نظارتی در حوزه حاکمیت، امکان دریافت شکایات و بازخوردهای مردمی در مورد وضعیت فرآیند صدور مجوزهای کسب و کار به منظور رسیدگی و پاسخ گویی به مشکلات مردم در این زمینه فراهم می‌کند.
میرشجاعیان تصریح کرد: مرکز ملی پایش محیط کسب و کار کشور در سال 96 با موضوع دستورالعمل استفرار و توسعه مرکز ملی پایش محیط کسب و کار تشکیل و مدیریت و راهبری آن به وزارت امور اقتصادی و دارایی واگذار شد.
وی خاطرنشان کرد: چشم انداز مرکز ملی پایش محیط کسب و کار، تسهیل، تسریع و شفاف‌سازی در انجام فرآیندهای منتهی به اخذ مجوزهای کسب و کار در کنار ایجاد فضاب اعتماد میان حاکمیت و صاحبان سرمایه موجب تحقق اهداف دولت کارآفرین، افزایش سرمایه‌های در گردش و خروج از رکودهای اقتصادی است.
معاون وزیر اقتصاد گفت: ایجاد درگاهی نهایی برای استقرار مرکز ملی پایش محیط کسب و کار، ایجاد درگاهی ملی واحد و یکپارچه به منظور درخواست پیگیری و صدور مجوزهای حوزه کسب و کار کشور است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید