خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ابلاغ ۲۵ درصد تسهیلات توسعه اشتغال روستایی خبر داد و گفت: معتقدیم که وام ایجاد اشتغال نمی کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عیسی منصوری امروز شنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت: تاکنون بیش از ۵ هزار طرح در سامانه کارا در سراسر کشور ثبت شده است.
وی افزود: تاکنون ۲۵ درصد تسهیلات توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری ابلاغ شده است و ملاک ارزیابی آن میزان اشتغال ایجادی است.
منصوری اظهار داشت: با توجه به اینکه طیفی از وام ها با نرخ سود متفاوت داریم اما معتقدیم که وام ایجاد اشتغال نمی کند.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در بحث پرداخت وام مقداری نظام بروکراسی زمان خود را می طلبد.
وی با یادآوری اینکه تاکنون ۲۵ درصد تسهیلات توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری ابلاغ شده است و ملاک ارزیابی آن میزان اشتغال ایجادی است، گفت: حدود ۲ هفته قبل کار آموزش کارآفرینان را آغاز کردیم و استان کرمانشاه اولین استانی بود که به صورت ویدئو کنفرانس این کار صورت گرفت.
منصوری گفت:  ما در سال جاری و سال آینده ۳ نوع تسهیلات بانکی را در سطح استانها در اختیار داریم که ذیل سر فصل رونق، اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی قابل پرداخت است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید