خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری گفت: بازار مجازی روستاییان مورد نیاز است؛ همچنان که وقتی تلگرام قطع شد روستایی‌ها می گفتند ارائه کالایشان به بازار متوقف شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری در نشست وحدت رویه در ارائه خدمات ارتباطی به روستاها گفت: در زمان آقای واعظی 28 هزار روستا به اینترنت متصل شد که جهش خوبی بود.
وی یادآور شد: در حالی که دو سوم مساحت کشور روستاها هستند عدالت آموزشی هیچ وقت نصیب روستاها نشده است. همان طور که‌ بچه روستایی کمتر به دانشگاه های دولتی ورود می کند.
به گفته وی به دلیل آشنایی روستایی‌ها با اینترنت، دفاتر آی سی تی روستایی در حال تعطیلی و نیمه تعطیلی هستند که به بیکاران کشور اضافه خواهد کرد.
رضوی تاکید کرد: باید ‌پوشش موبایل تمامی جاده های روستایی الزامی شود زیرا اکنون اگر کسی در جاده کم ترددی بماند هیچ دسترسی ندارد.
وی همچنین گفت: بازار مجازی روستاییان مورد نیاز است همچنان که وقتی تلگرام قطع شد روستایی ها می گفتند ارایه کالایشان به بازار متوقف شده است.
رضوی تاکید کرد: امسال 12 هزار میلیارد تومان برای توسعه روستاها در نظر گرفته شده که با افزایش نرخ ارز به 13 تا14 هزار میلیارد تومان می رسد و افزایش نرخ ارز برای ما خوب است اما کار اقتصاد کشور چه می‌شود را نمی دانم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید