خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: هم‌اکنون حدود 1570  مجوز برای سرمایه‌گذاری وجود دارد.


به گزارش ایسنا، «حسین میرشجاعیان‌حسینی» در نشست با فعالان اتاق بازرگانی استان ایلام اظهار کرد: نظام مجوز دهی در دولت تدبیر و امید شکل گرفت و برخی از مصوبات قانونی توسط مجلس اسلامی اصلاح شد.

وی با اشاره به راه‌اندازی  سامانه دادور در ایلام، گفت:  تسهیل، تسریع و شفاف سازی در اخذ مجوزهای کسب و کار ضمن ایجاد فضای اعتماد بین حاکمیت و صاحبان سرمایه، موجب تحقق یافتن اهداف دولت کارآفرین و افزایش سرمایه در گردش ، خروج از رکود و رونق اقتصادی در کشور خواهد شد.

معاون وزیر اقتصاد تصریح کرد: دولت جبهه جدیدی را برای ایجاد رونق اقتصادی در کشور آغاز کرده و امروز حدود یک هزار و 570 مجوز برای برای سرمایه‌گذاری وجود دارد که مقرر شده از این تعداد مجوز در کشور 400 مجوز در سطح استان‌ها صادر شود و افراد در صورت تمایل برای اخذ مجوزها اقدام کنند.

میرشجاعیان گفت: برای بهبود محیط کسب و کار در بحث مجوزها هیچ راهی وجود ندارد و تنها راه‌حل نهایی این است که از این نظام سنتی خارج شویم.

«شعبان فروتن» رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان ایلام نیز در این نشست گفت: فضای کسب و کار کشور در شرایط کنونی چندان مطلوب نیست و این مساله باعث شده تا در سطح بازارهای جهانی توفیق چندانی بدست آوریم.

وی با بیان اینکه در بحث اقتصاد و در حوزه فضای خارج از کشور عملکرد مناسبی نداشته‌ایم، گفت:  می‌طلبد دولت نگاه ویژه‌ای به حوزه کسب و کار داشته و حمایت‌های لازم را از فعالان این حوزه انجام دهد.
فروتن ابراز امیدواری کرد با همکاری بخش خصوصی و دولتی تنگناها و موانع موجود رفع و برطرف شوند.

گفتنی است، در مراسمی جداگانه سامانه ملی پایش کسب و کار (دادور) نیز در ایلام افتتاح شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید