خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شهردار تهران با بیان اینکه فضای کسب‌وکار روزبه‌روز سنگین‌تر می‌شود، اظهار داشت: تعداد کارمندان شهرداری 68 هزار و 200 نفر است که اگر همه آنها کارا و کارآمد باشند، باز هم اعتقاد ما بر این است که بدون مشارکت شهروندان کار پیش نمی‌رود.


به گزارش خبرگزاری فارس، محمدعلی نجفی در اجلاس رؤسای اتحادیه‌های صنفی که در اتاق اصناف تهران برگزار شد، گفت: اقتصاد شهری را باید جدی گرفت و آن را با استفاده از نظرات کارشناسان و فعالان اقتصادی رونق داد.

وی افزود: در کلان شهرها تأکید بر این است که نقش‌آفرینی به سمت توسعه اقتصادی باشد و تهران هم باید در این زمینه با توسعه در داخل و سطح بین‌المللی نقش خود را ایفا کند.

شهردار تهران بیان داشت: باید به سمت ایجاد کسب‌وکار مناسب در تهران و کلانشهرها حرکت کرد و برای این منظور لازم است که اقتصاد شهری را جدی گرفت.

نجفی بابیان اینکه فضای کسب‌وکار روزبه‌روز سنگین‌تر می‌شود، اظهار داشت: تعداد کارمندان شهرداری 68 هزار و 200 نفر است که اگر همه آنها کارا و کارآمد باشند، بازهم اعتقاد ما بر این است که بدون مشارکت شهروندان کار پیش نمی‌رود.

شهردار تهران افزود: شهرداری موافق تشکیل کارگروه مشترک با اصناف است و از این موضوع استقبال می‌کند و حتی می‌توان تا قبل از پایان سال درمورد برخی از موارد تصمیم‌گیری کرد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌ها اظهار داشت: با وجود واحدهای صنفی، برگزاری نمایشگاه‌ها خیلی به جا نیست.

نجفی بابیان اینکه در همه دنیا در مناسبت‌های خاص مثل اعیاد بزرگ و کریسمس، اصناف، نمایشگاه‌هایی را برگزار می‌کنند، گفت: باید اصناف هم در قبال مردم به وظیفه خود عمل کنند و شرایطی را فراهم کنند تا در صورت برگزار نشدن چنین نمایشگاه‌هایی مردم بتوانند کالاهای خود را با قیمت مناسب و تخفیف‌های مناسب خریداری کنند.

دستفروشان داخل مترو با شیب ملایم ساماندهی می‌شوند
وی با اشاره به ساماندهی دست‌فروشان گفت: برخی مغازه‌داران خودشان سد معبر می‌کنند که این امر باعث آزار شهروندان می‌شود.

شهردار تهران اظهار داشت: همچنین برخی سازمان‌ها نیز از پیاده‌روهای مقابل خود استفاده کرده و برای مرم ایجاد مزاحمت می‌کنند.

نجفی اضافه کرد: البته دست‌فروشان داخل مترو و واگن‌ها نیز باید با شیب ملایم سازماندهی شود.

۸۰ درصد درآمدهای شهرداری ناپایدار است
شهردار تهران گفت: حدود 80 درصد از درآمدهای شهرداری ناپایدار است و راه رسیدن به درآمدهای پایدار این است که توسعه اقتصاد شهری را جدی بگیریم.

شهردار تهران در مورد  یک سری فعالیت‌ها که در برخی از امکان شهر در حال انجام است اما کاربری‌ آن مکان با آن فعالیت تطبیق ندارد، گفت: تا چه زمانی باید این فعالیت‌ها ادامه داشته باشد بالاخره باید تکلیف مردم روشن شود و در نقطه مقابل این تثبیت‌ها برای شهرداری ایجاد درآمد می‌کند.

وی با بیان اینکه باید جلوی بعضی فساد‌ها در شهرداری گرفته شود، بیان داشت: با عدم تطابق کاربری‌ها برای یک عده در شهرداری درآمد ایجاد شده و  هر هفته یا دو هفته یکبار ماموران شهرداری به این مکان‌ها سر می‌زنند و سبیلشان چرب می‌شود.

نجفی اظهار داشت: ما به دنبال ایجاد ضوابطی هستیم تا این تخلفات قطع شود و ممکن است در این راستا قوانینی را در شورای شهر به تصویب برسانیم.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید