خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

استاندار هرمزگان گفت: شرایط کسب و کار در هرمزگان تسهیل می شود.


به گزارش استانداری هرمزگان، فریدون همتی در نشست با اعضای خانه مدیران کارآفرین استان هرمزگان با تاکید بر اینکه ما به عنوان مسئول و همچنین کارمندان دستگاه های اجرایی باید برای کارآفرینان ارزش ویژه ای قائل شوند، عنوان کرد: کارآفرینان با ایجاد شغل و کسب و کار در راستای رفع مشکل بیکاری به عنوان یکی از مهمترین معضلات جامعه ایفای نقش می کنند.

وی ادامه داد: در عرصه اقتصادی با توجه به مشکلاتی که همچون بیکاری داریم، دولت در حد توان خود با به بکارگیری تمام ظرفیت ها تلاش می کند تا مسائل و مشکلات حل شود اما اگر کارآفرینان نیز در کنار دولت قرار گیرند با هم می توانیم بر مشکلات غلبه کنیم و کارها شتاب بیشتری خواهد گرفت.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم نگرش کارکنان و مدیران دستگاه های اجرایی نسبت به سرمایه گذاران، کارآفرینان و سایر مراجعه کنندگان به ادارات اصلاح شود، افزود: کارکنان و مدیران دستگاه های اجرایی باید به مراجعه کنندگان احترام بگذارند و به بهترین شکل پاسخگوی آنها باشند تا کار مردم انجام و فضا برای فعالیت کارآفرینان و سرمایه گذاران فراهم شود.

همتی بیان داشت: در راستای تسریع در صدور مجوزها، مرکز خدمات سرمایه گذاری را در هرمزگان فعال کرده ایم تا به سرعت درخواست های متقاضیان سرمایه گذاری و ایجاد کسب و کار مورد بررسی قرار گیرد و مجوزهای لازم صادر شود.

وی تصریح کرد: ظرفیت های سرمایه گذاری و اشتغالزایی نیز در هرمزگان توسط این مرکز احصا و مجوزهای آن آماده خواهد شد تا متقاضیان در صورت مراجعه به دلخواه هرکدام از این فرصت ها را انتخاب و به سرعت کار خود را آغاز کنند.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه در مجموع در تلاش هستیم شرایط کسب و کار در استان هرمزگان بهبود یابد و تسهیل شود، خاطرنشان کرد: برای شبانه روزی کردن بازار بندرعباس نیز اقداماتی را صورت داده ایم تا رونق کسب و کار در بندرعباس بیشتر شود و به زودی این کار عملیاتی می شود.

همتی با بیان اینکه در جامعه ما بخش عمده ای از کارآفرینان و تولیدکنندگان مقید به قوانین و مقررات، نظم اجتماعی و اخلاق حرفه ای هستند، اضافه کرد: اگر نظارت و بازرسی نباشد آن بخشی که دنبال اجحاف در حق مردم و مصرف کنندگان هستند، سواستفاده خواهند کرد اما اگر هرکس ناظر و کنترل کننده خودش باشد، نیاز به بازرسی نیست.

وی گفت: اگر همه ما به این است برویم که احساس مسئولیت اجتماعی را در خود تقویت و آن را رعایت کنیم یک جامعه نمونه خواهیم داشت و هرکس باید تلاش کند در هر کسب و کاری، محصولات را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب تولید و ارائه کند.

مدیرعامل خانه مدیران کارآفرین استان هرمزگان نیز در این نشست، بیان داشت: خانه مدیران کارآفرین هرمزگان به عنوان تشکلی مردم نهاد نزدیک به سه سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است.

عبدالرضا نادری پور افزود: برای نزدیک به هزار و ۵۰۰ نفر توسط اعضای این خانه شغل ایجاد شده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید