خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دبیر ستاد توسعه فناوری اطلاعات ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی در نشست تخصصی کاربرد نوآورانه فناوری در ارایه خدمات مالی و قوانین و مقررات با بیان اهمیت شناخت کاربردهای جدید در حوزه مالی گفت: هدف از برگزاری این نشست ضمن ارایه مطالب و همفکری در سیاست دیگر کشورها، افزایش کیفیت و دسترسی به خدمات بانکی است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات، معاونت علمی ریاست جمهوری - مهدی فقیهی افزود: ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی، با توجه به  گسترش فین تک ها و استارت‏ آپ های فعال در حوزه مالی، اقدام به برپایی کارگروه توسعه و حمایت از کسب وکارهای خلاقانه از مهرماه سال جاری کرده است که این کارگروه با رویکرد رسیدگی به موانع کسب وکارهای نو پا و استارت آپ در حال فعالیت است.
فقیهی در ادامه گفت: ستاد توسعه فناوری اطلاعات ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی، سلسله جلساتی به منظور همفکری و ارایه راه کارهای اساسی در حل مسایل و مشکلات پیش روی فناوری های نوین برگزار کرده است، ضمن آنکه در حاشیه این جلسات و دعوت از محققان کشورهای دیگر به مطالعه سیاست کشورها در حوزه فناوری اطلاعات می‎پردازد.
دبیر ستاد توسعه فناوری اطلاعات ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی، با معرفی شرکت  MDEC در حضور استارت آپ های حاضر در این نشست گفت: امروزBEH HEUY  CHING از پایه گذاران اکوسیستم مالزی و متخصص و صاحب نظر در صنعت فناوری مالی هستیم تا بتوانیم از تجربیات ایشان بهره مند شویم.
وی در بخش دیگر این نشست گفت: در نظر داریم در این جلسه به موضوعاتی حول محور  "FIN TECH & BLOCKCHAIN " و " REG TECK " که همان ( فناوری نوین قانون گذاری در حوزه مالی است) به بحث و گفت وگو بپردازیم.
وی در تعریف FIN TECH گفت: فین تک از دو بخش فناوری و مالی ساخته شده است و عوامل تاثیرگذار بخش های مختلفی مانند پرداخت وام، بیمه،  نظارت بر قوانین،  پرداخت، مالی اسلامی، سرمایه گذاری و همچنین سپرده گذاری هستند.
بر اساس این گزارش، نشست تخصصی کاربرد نوآورانه فناوری در ارایه خدمات مالی و قوانین و مقررات با حضور جمعی از استارت‎آپ های فعال در حوزه ملی با حمایت ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی برگزار شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید