خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تاکنون 2 هزار و 940 طرح در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات در طرح اشتغال روستایی و عشایر استان ثبت شده است.

به گزارش ایرنا، عظیم رحمان سالاری افزود: مدارک 328 طرح کامل است و مابقی طرح ها برای بررسی و تکمیل مدارک در جریان قرار گیرند تا در صورت تایید نهایی به بانک معرفی شوند.
وی گفت: طرح اشتغال روستایی و عشایری با اولویت مناطق روستایی و عشایری، مناطق مرزی، مناطق محروم روستایی و شهرهای زیر 10 هزار نفر جمعیت اجرا می شود که نرخ سود در نظر گرفته برای تسهیلات اعطایی بین 6 تا 10 درصد است.
مدیر اشتغال اداره کل کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: افراد متقاضی باید طرح خود را در سامانه کارا ثبت کنند و بعد از ثبت نام اگر طرح مورد نظر از سوی دستگاه اجرایی مرتبط نیز تایید شد به اداره کار شهرستان می رود و در صورت تایید به کمیته فنی استان و در نهایت به بانک عامل معرفی می شود.
وی گفت: کارمندان دولت مشمول این طرح نیستند و در صورت ثبت نام حذف خواهند شد و همچنین افرادیکه از تسهیلات رونق تولید و اشتغال فراگیر بهره مند شده اند هم نمی توانند در این طرح ثبت نام کنند.
رحمان سالاری یادآور شد: در اجرای طرح مشاغل روستایی و عشایری در مرحله نخست به عنوان سهم لرستان میزان یکهزار و 268 میلیارد ریال ابلاغ شده است.
وی افزود: دوره تنفس برای پرداخت این تسهیلات بین یک تا سه سال است.
طرح های اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی و عشایری سیاست هایی هستند که دولت به منظور رفع مشکل بیماری از طریق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دنبال می کند و در همین راستا سامانه ‌ای مشترک به عنوان سامانه کارا راه اندازی شده که در دسترس سرمایه گذاران و کارآفرینان قرار گرفته است.
افراد متقاضی می توانند با مراجعه به این سامانه به نشانی Kara. mcls. gov. ir طرح خود را ثبت کنند که طرح های ثبت نام شده مورد بررسی قرار می گیرند و در صورت تایید نهایی مشمول دریافت تسهیلات خواهند شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید