خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دوره اول آموزش اینترنت اشیا تحت عنوان IoT Way  در تاریخ 26 و 27 بهمن‌ماه 1396 توسط مرکز تحقیقات اینترنت اشیا برگزار می شود.

 

با شروع موج جدید پیشرفت های علمی در دنیا، فناوری های هوشمندسازی به طور چشم گیری در حال رشد و توسعه هستند. از مهم ترین مباحث روز دنیا در زمینه هوشمندسازی فناوری اینترنت اشیا است که در مدت زمان کوتاهی مورد توجه اکثر نهادهای علمی دنیا قرار گرفته و به رتبه های نخست تحقیقاتی صعود کرده است. مرکز تحقیقات اینترنت اشیا به منظور آشنایی علاقمندان به فناوری اینترنت اشیا, اقدام به برگزاری دوره آموزشی اینترنت اشیا در شهر تهران نموده است.


این دوره با هدف پاسخگویی به نیازهای روز جامعه در حوزه هوشمندسازی و فناوری های نوین، پرورش ممیز و نیروهای متخصص حقیقی و همچنین نیروهای متخصص حقوقی برای شرکت ها، سازمان ها و بنگاه های تجاری را مد نظر قرار داده است.


سرفصل های آموزشی دوره به شرح زیر است:
-  شناخت اینترنت اشیا و معماری آن
-  سخت افزارهای کاربردی اینترنت اشیا
-  هوش مصنوعی و پلتفرم اینترنت اشیا
-  کاربردهای اینترنت اشیا
-  استانداردها، پروتکل و امنیت اینترنت اشیا
-  تجاری سازی اینترنت اشیا


دوره آموزشی اینترنت اشیا طی دو روز  متوالی به تاریخ های  26 و 27 بهمن ماه 1396 برگزار و شرکت کنندگان در پایان این دوره، گواهی نامه مرکز تحقیقات اینترنت اشیا را دریافت می کنند. علاقه مندان می‌ توانند جهت آشنایی، کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره آموزشی کاربردی به وبسایت رسمی مرکز تحقیقات اینترنت اشیا به آدرس www.iotiran.com مراجعه نمایند.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر