خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.50 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

ویژه برنامه «۱۰ ستاره» از فردا پنجشنبه ۱۲ بهمن همزمان با آغاز دهه فجر با اجرای مرتضی حیدری روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه یک، «۱۰ ستاره» با رویکرد علمی و معرفی جوانانی که در این عرصه توانسته اند با خلاقیت و نوآوری، علاوه بر ایجاد اشتغال، کسب و کار پردرآمدی را برای خود و اقتصاد ایران راه اندازی کنند ۱۲ بهمن ماه روی آنتن می رود.

این ویژه برنامه سراغ جوانان موفقی رفته است که توانسته اند با توسل به علم و با دستانی تقریبا خالی، علاوه بر خلق ثروت هنگفت، ایده و نوآوری خود را در ایران به مرحله تجاری سازی برسانند. در هر برنامه یکی از این جوانان مبتکر به همراهی یکی از همکاران و یا همسران خود به استودیو می آید و درخصوص موفقیت به دست آمده و روند طی شده با بینندگان گفتگو می کند.

این ۱۰ جوان از شهرهای مختلف ایران انتخاب شدند و همگی آنها جزو برگزیدگان جشنواره های خوارزمی و شیخ بهایی و دارای چندین اختراع ثبتی هستند. مهمانان اولین برنامه محمد ابراهیم سمیع مدیرعامل شرکت امن پروژه نوآوران فارس و محمد حسین شیخی رییس هیات مدیره شرکت امن پروژه نوآوران فارس هستند که با حضور در استودیو «۱۰ ستاره» از موفقیت در کسب و کارشان برای بینندگان می گویند.

فاطمه عیدی مدیرعامل شرکت نانو ماسک و یوسف قلعه قاضی همسر عیدی نیز مهمانان برنامه روز جمعه ۱۳ بهمن هستند. تیتراژ ابتدایی «۱۰ ستاره» هم توسط امید حجت و با شعری از سامیه سلیمی خوانده شده است.

«۱۰ ستاره» برنامه ای به تهیه کنندگی الهام پیرهادی کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که از ۱۲ تا ۲۲ بهمن هر روز ساعت ۱۷ و با اجرای مرتضی حیدری به مدت ۴۵ دقیقه به طور  زنده روی آنتن خواهد رفت.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید