خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

استاندار گیلان با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ کارآفرینی در استان، گفت: ترویج این فرهنگ در راستای افزایش رونق اقتصادی مهم و تأثیرگذار است.


به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی سالاری شامگاه چهارشنبه در همایش تجلیل از کارآفرینان برتر گیلان که در شهرستان انزلی برگزار شد با تاکید بر اینکه جامعه نیازمند کارآفرینان است، اظهار نشان کرد: فرهنگ کارآفرینی باید ترویج شود و برای برطرف کردن مشکلات موجود در این زمینه گام برداریم.

وی به قابلیت های بی نظیر طبیعی و گردشگری موجود در گیلان اشاره کرد و گفت: با توجه به این ظرفیت ها تنها اراده انجام کار برای توسعه این بخش نیاز است.

مفغول ماندن ظرفیت دریا در گیلان
استاندار گیلان با اشاره به اینکه در مناطق ویژه اقتصادی زمینه فعالیت برای همگان فراهم است، تصریح کرد: در این مناطق صادرات به عنوان یکی از کارکردها فقط به یک حوزه محدوده نمی شود بلکه  تولیدات سراسر کشور می تواند از این منطقه صادر شود.

سالاری با اشاره به اینکه اگر زنجیره گردشگری و مزیت های آن را بشناسیم می توانیم موفق تر عمل کنیم، اظهار کرد: این مناطق به خاطر معافیت ها و تسهیلات ویژه می تواند مکمل خوبی برای گردشگری بوده و در صورت تدوین برنامه مناسب می تواند بهره وری ایجاد کند.

وی با تاکید بر مغفول ماندن ظرفیت و پتانسیل دریا در استان گیلان، تصریح کرد: این در حالی است که بهره گیری درست از ظرفیت دریا سبب توسعه و رونق اقتصادی و ارتباط بیشتر می شود که متاسفانه فعلا تنها از ظرفیت در بخش صیادی استفاده می شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه زمانی مردم حامی محیط زیست و منابع طبیعی شهر و استان خود می شوند که معیشت خود را با مواهب گیلان گره بزنند، ادامه داد: باید برای بهبود معیشت زندگی مردم از این پتانسیل به نحوه احسنت استفاده شود.

رونق صادرات دریایی خزر با بهره برداری از مجتمع بندری کاسپین
سالاری با تاکید بر اینکه فعالیت های خوبی در زمینه ایجاد بندرکاسپین صورت گرفته است، تصریح کرد: بهره برداری از این مجتمع بندری تاثیر فراوانی بر رونق صادرات در دریای خزر خواهد داشت.

وی با بیان اینکه باید برای توسعه صادرات با اولویت محصولات تولیدی استان گیلان برنامه ریزی شود، گفت: به هر میزان که برای حضور در بازارهای ملی و بین المللی برنامه ریزی کنیم موفق تر خواهیم بود.

استاندار گیلان در ادامه با اشاره به اینکه باید تلاش شود تا زندگی روستائیان حاشیه مناطق ویژه اقتصادی بیشتر با این مناطق عجین شود، گفت: با ایجاد مشوق ها و اعطای امتیازات بیشتر می توانیم درآمد روستائیان را افزایش دهیم.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت تالاب در استان گیلان و ضرورت برنامه ریزی برای استفاده از این ظرفیت در راستای توسعه و رونق حوزه گردشگری، افزود: اگر معیشت مردم با ظرفیت و پتانسیل های تالاب پیوند بخورد قطعا از آن بیشتر محافظت می کنند.

در این مراسم از سرمایه گذاران و کارآفرینان برتر استان گیلان تجلیل به عمل آمد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید