خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس کمیته امداد شهرستان قدس از واگذاری بیش از ۲۰ میلیارد اعتبارات مالی و بانکی جهت اشتغال و کارآفرینی خبر داد و گفت: هم‌اکنون بیش از ۴ هزار نفر از شهروندان شهرستان قدس تحت پوشش کمیته امداد هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جشن خودکفایی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد شهرستان قدس عصر امروز با حضور رؤسای ادارات، مسئولان و مدیران ادارات و سایر خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد شهرستان قدس در مجتمع باقرالعلوم(ع) برگزار شد.

امیر عذیری رئیس کمیته امداد شهرستان قدس در این مراسم اظهار داشت: یکی از مهّم‌ترین رویکردهای کمیته امداد در دهه چهارم فعالیت این نهاد، اشتغال‌زایی و ایجاد زمینه خودکفایی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد است.

وی با بیان اینکه بسیاری از مددجویان سابق کمیته امداد هم‌اکنون کارآفرین شده‌اند افزود: تعدادی زیادی از افراد که در گذشته مددجو و تحت پوشش کمیته امداد شهرستان بودند هم‌اکنون با همکاری و مشارکت این نهاد و واگذاری تسهیلات، کارآفرین شده و شرایط اشتغال را برای افراد دیگر نیز فراهم کرده‌اند.

رئیس کمیته امداد شهرستان قدس با بیان اینکه در سال گذشته بالغ بر 1 میلیارد و 600 میلیون تومان تسهیلات بانکی و از منابع اعتباری کمیته امداد جهت اشتغال و کارآفرینی برای 118 نفر اعطا شده بود تصریح کرد: در 10 ماهه نخست سال جاری نیز تاکنون بیش از 20 میلیارد ریال برای 138 نفر تسهیلات مالی و اعتباری واگذار شده است.

عذیری با بیان اینکه در حدود 590 نیز در زمینه‌های آموزشی و فنی‌وحرفه‌ای در این مرکز تحت تعلیم قرار گرفته‌اند خاطرنشان کرد: فرآیند اجرایی توانمندسازی و اشتغال خانواده‌های تحت حمایت شامل مشاوره شغلی، دوره آموزشی فنی‌وحرفه‌ای، دریافت تسهیلات، دوره آموزشی کوتاه‌مدت و ترویجی نیز برگزار شده است.

وی وجود مشاوره در زمینه استعدادیابی مددجویان به ‌عنوان یکی از بازوهای کمیته امداد در امر ایجاد اشتغال برشمرد و گفت: به این وسیله توانایی افراد در زمینه‌های مختلف شغلی شناسایی‌ شده و در صورت نیاز به آموزش، هزینه‌های آن را پرداخت کرده و تا کسب مجوز و پروانه در کنار آن‌ها هستیم، تا مددجویان به ثبات شغلی مناسب برسند.

رئیس کمیته امداد شهرستان قدس در پایان عنوان کرد: کارآفرینان سرمایه، دانش و عمر خود را صرف ایجاد اشتغال و پیشرفت جامعه کرده‌اند؛ بنابراین مسئولان باید زمینه‌های ارتباطی را با آن‌ها قوی‌تر کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید