خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

32 بانوی کارآفرين ایرانی به منظور معرفی دستاوردهای کشورمان در حوزه زنان و رايزنی اقتصادی با طرف فرانسوی وارد پاريس شدند.

به گزارش خبرگزاری صداوسيما، همزمان با دهه فجر پيروزی انقلاب اسلامی و به منظور معرفی دستاوردهای کشورمان در حوزه زنان و رايزنی اقتصادی با طرف فرانسوی؛ هياتی متشکل از 32 بانوی کارآفرين وارد پاريس شده است.
در چارچوب اين سفر؛ بانوان کارآفرين، زنان عضو اتاقهای بازرگانی اصفهان، کرمان، اروميه، البرز ، نمايندگان بخش های غيردولتی، روسای شرکت های خصوصی و همچنين رئيس ايران اير (هما) و خانم عليزاده اولين بانوی مدال آور المپيک ايران ضيافتی در اقامتگاه سفير کشورمان در پاريس برگزار شد.

در اين مراسم دلفی سفير کشورمان در فرانسه ضمن ترسيم روابط فعلی و تاريخچه روابط ايران و فرانسه بر نقش بانوان ايرانی و اهميت معرفی بهتر چهره واقعی و پيشرفت های کشورمان در حوزه زنان پرداخت.طی برنامه سه روزه اين سفر که به ابتکار مرکز ايران و فرانسه برای نخستين بار طی 50 سال اخير برگزار می شود؛ بانوان کارآفرين کشورمان قرار است در مجلس ملی فرانسه، شورای کارآفرينان فرانسه (مدف) شرکت کنند و در جلسات و کارگاه های حرفه ای با شرکت های فرانسوی حضور يابند.

 

 


باصداها:

1- ابوالقاسم دلفی، سفير ايران در فرانسه
2- بانوی کارآفرين از اروميه
3- بيتا بيات، مدير عامل شرکت حمل و نقل بين المللی گلريز
4- کيميا عليزاده، دارنده مدال المپيک
5- بوبين آندقيو، رئيس کل انجمن معماران فرانسه

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید