خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری گلستان به حمایت از بانوان کارآفرین استان اشاره کرد و گفت: تاکنون ۷۱ مورد تسهیلات ویژه نوغانداری به بانوان کارآفرین در استان گلستان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کلثوم غفاری در شورای اداری استان گلستان که با حضور معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور برگزار شد، اظهار داشت: حرکتی را در مورد جایگاه زنان در پست‎های حکومتی آغاز کردیم که گزارش آن به زودی به  معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده ارائه می‎شود.

وی با بیان اینکه نقش زنان در توسعه جامعه برکسی پوشیده نیست، تاکید کرد: تلاش در ارتقاء فرهنگ خانواده، نظارت بر عملکرد بانوان در استان، سلامت باروری و افزایش کمی و کیفی افراد جامعه، آموزش توانمندسازی بانوان، تلاش برای جلوگیری از آسیب‎های اجتماعی و نظارت بر حقوق کودکان از موضوعاتی است که در استان دنبال کردیم.

مدیر کل بانوان و امور خانواده استانداری گلستان ادامه داد: 14 نشست در قالب شورای راهبردی بانوان در استان گلستان داشتیم و در این شورا از فعالان سیاسی، اجتماعی از قومیت‎های مختلف استان استفاده کردیم.

وی یادآور شد: نشست بانوان فرهیخته با استاندار گلستان برگزار شده و کارگروه‎های تخصصی بانوان و خانواده تشکیل ومشکلات بانوان  احصاء شده که برای حل آنها با برنامه‎ریزی در استان حرکت‌ می‌کنیم.

غفاری ادامه داد: کارگروه سلامت، اشتغال و خانواده در استان فعال است و چندین طرح ملی و استانی را در این کارگروه‎ها داشتیم.

وی تاکید کرد: طرح توان‌افزایی و تاب‎آوری اجتماعی را در استان گلستان برگزار کردیم برای زنان در بخش‌های مختلف برگزار کردیم.

غفاری گفت: در طی سنوات گذشته 19 نقطه پر آسیب استان را به کمک فرمانداری‎ها شناسایی کردیم و 439 نفر از نمایندگان خانواده‎ها را در قالب 72  هزار نفر ساعت آموزش دادیم.

وی افزود: طرح تحکیم بنیان خانواده در 100 روستای استان با همکاری معاونت بهداشت علوم پزشکی، طرح کشت گیاهان دارویی در منازل روستایی، انعقاد تفاهم‎نامه با صندوق کارآفرینی امید از موضوعات دیگری است که در امور بانوان استانداری گلستان دنبال کردیم.

مدیر کل بانوان و امور خانواده استانداری گلستان با بیان اینکه 71 مورد تسهیلات نوغانداری به بانوان کارآفرین گلستان پرداخت شد، افزود: طرح توانمندسازی جوامع محلی با حفظ منابع طبیعی، طرح غربالگری سلامت ویژه بانوان مددجوی، توانمندسازی زنان و دختران عشایر از عملکردهای ما در امور بانوان استان بشمار می‎رود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید