خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مشاور وزیر و دبیر ستاد ملی اشتغال و کارآفرینی از امضای تفاهم نامه مشترک بین وزارتخانه بهداشت و رفاه در حوزه اشتغال خبر داد.


به گزارش خبرگزاری مهر، محمد میرزابیگی، گفت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر، جلسه مشترکی با حضور وزرای بهداشت و رفاه، معاونین این دو وزارتخانه و روسای سازمانهای وابسته برگزار شد که در این جلسه ابتدا گزارشی در خصوص تدوین سند کارآفرینی و اشتغال و نحوه حمایت از اشتغال در نظام سلامت ارائه دادم.

وی افزود: در این جلسه ضمن بحث و بررسی پیرامون مفاد تفاهم نامه و سند ایجاد اشتغال و کارآفرینی در سال جاری و سال ۹۷، تفاهم نامه مشترک به امضای وزرای بهداشت و رفاه رسید و مقرر شد کمیته مشترکی از دو وزارتخانه با محوریت ستاد ملی کارآفرینی و اشتغال وزارت بهداشت اجرایی شدن مفاد تفاهم نامه را پیگیری کنند.

میرزابیگی از اختصاصی شدن تسهیلات و حمایت های اشتغال از طرح های نظام سلامت به عنوان اخبار خوش برای جویندگان کار در نظام سلامت نام برد و گفت: از تمامی فعالین در عرصه خدمات سلامت، حداقل در ۲۰ سر فصل کاری حمایت خواهیم کرد و کارآفرینان عرصه نظام سلامت را با برخورداری از تسهیلات اشتغال و کارآفرینی، حمایت خواهیم کرد.

وی افزود: حمایت از توریسم سلامت، حمایت از هوم کر، حمایت از تشکیل مراکز جامع مراقبت های پرستاری، راه اندازی دانشکده های غیر دولتی، حمایت از مراکز خدمات سلامت و راه اندازی مراکز مهارت های نظام سلامت از جمله سر فصل های مورد حمایت ستاد ملی کارآفرینی و اشتغال خواهد بود.

مشاور وزیر بهداشت همچنین از تصویب و اجرای رشته مقطع کارشناسی ارشد کارآفرینی در نظام سلامت ، راه اندازی دوره های کوتاه مدت، تهیه منابع لازم جهت توسعه دانش و فرهنگ کارآفرینی در نظام سلامت خبر داد و گفت اگر می خواهیم به دنبال اشتغال پایدار و مولد باشیم ،ناگزیریم دانش و فرهنگ کارآفرینی در نظام سلامت را توسعه و تعالی ببخشیم.

میرزابیگی افزود: ماحصل این تفاهم نامه، دستاوردهای مبارکی برای جوانان و افراد جویای کارخواهد بود و امیدوارم حداقل سالانه برای تعداد ۶۰ هزار نفر در عرصه های حرفه ای و غیر حرفه ای در نظام سلامت با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ایجاد شغل خواهد شد.

تفاهم نامه امضاء شده شامل ۸ ماده و ۲۹ بند می باشد که طی یکماه آینده راهکارهای اجرایی و دستورالعمل های عملیاتی آن به سراسر کشور ابلاغ خواهد شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید