خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا مازندران و پارک علم‌ و فناوری مازندران با همکاری شرکت نرم‌افزاری جادوی فکر، استارت‌آپ‌های مازندرانی را در روز پنجشنبه مورخ ۱۷ اسفندماه ۱۳۹۶ به سرمایه‌گذاران خطرپذیر معرفی می‌‌کنند.

به گزارش مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا، در دوره کنونی، جذب سرمایه‌گذار برای استارت‌آپ‌ها دغدغه بزرگی است، زیرا افراد فعال در استارت‌آپ‌ها معمولاً افراد تازه‌کاری هستند که با ارائه یک ایده و آغاز کسب‌وکار نوپا، سعی در کاربردی کردن آن دارند.


ازاین‌رو لازم است تا فضای جذب و همکاری سرمایه‌گذاران خطرپذیر برای حمایت از استارت‌‍آپ‌‍‌ها فراهم شود، همچنین سرمایه‌گذار خطرپذیر می‌تواند با مدیریت فعال و برنامه‌ریزی در توسعه مدل‌های راهبردی در کسب‌وکار، هدف، ارزش‌افزوده و افزایش قیمت سهام این شرکت‌ها نقش مهمی ایفا کند.


بنابراین در راستای کمک به فکر و ایده افرادی که در قالب استارت‌ آپ فعالیت دارند، مرکز توانمندسازی و تسهیل‌ گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا مازندران و پارک علم‌ و فناوری مازندران با همکاری شرکت نرم‌افزاری جادوی فکر، در نظر دارند رویدادی را با حضور سرمایه‌گذاران خطرپذیر و استارت‌آپ‌ها را برگزار کنند.


استارت‌آپ‌های علاقه‌مند جهت شرکت در این رویداد می‌توانند مستندات لازم شامل: بوم تکمیل‌شده کسب‌وکار و نمونه اولیه محصول برای ورود به بازار را تا تاریخ ۱۳ اسفندماه به آدرس پست الکترونیک دبیرخانه به نشانی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  ارسال کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید