خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رويداد اينوكا با شعار «ايده، نوآوري، كارآفريني» با هدف پيوند ايده‌پردازيي و كارآفريني، به همت بنیاد نخبگان چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای ایجاد اکوسیستم کارآفرینی و توسعۀ فرهنگ کارآفرینی با توجه به مزیت‌ها و مقتضیات درون‌استانی، رويداد اينوكا با شعار (ايده، نوآوري، كارآفريني) در سال اقتصاد مقاومتي توليد و اشتغال با سه محوريت «فناوري‌اطلاعات و تجاري‌سازي»، «صنايع‌دستي و گردشگري» و «ايده آزاد» به همت بنیاد نخبگان چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود.

مجتبي بنياديان؛ رييس بنياد نخبگان استان چهارمحال‌و‌بختياري در همین خصوص با اشاره به اينكه نهادينه‌كردن فرهنگ ايده‌پردازي در بين قشر جوان يكي از مهمترين عوامل پيشرفت و توسعۀ هر جامعه‌ای است، گفت: بروز و ظهور ايده‌هاي نو بخصوص اگر منتج به توليد و ايجاد فضاي كسب‌و‌كار جديد شود مي‌تواند حلال بسياري از مشكلات پيشروي جامعه باشد و از اين رهگذر موجب تعالي و رشد مبتني بر دانايي شود.

وي افزود: رويداد كارآفريني اينوكا (ايده، نوآوري، كارآفريني) با همكاري مجموعه‌هاي پژوهشي استان چهارمحال‌و‌بختياري تدوين شده است تا با ايجاد فضاي مناسب منجر به بروز توانمندسازي و كارآفريني در حوزه‌هاي گردشگري و صنايع‌دستي، فناوري‌اطلاعات و تجارت‌الكترونيك شود.

بنياديان ادامه داد: اميد است اين رويدادها به عنوان يك برند استاني در حوزه‌هاي مورد نياز استان، موجب هم‌افزايي مجموعه‌هاي مرتبط در رفع معضلات و مشكلات استان شود.

رييس بنياد نخبگان استان چهارمحال‌و‌بختياري یادآور شد: برگزیدگان اين رويداد همراه با حضور برترين‌هاي كارآفريني كشور، جوايز و تسهيلات ويژه مراكز علمي، كارآفريني و حمايتي استان را دريافت خواهند كرد.

لازم به ذكر است، رويداد رويداد اينوكا (ايده، نوآوري، كارآفريني) در دو مرحله، مرحله اول؛ اسفند 96 - مرحله دوم؛ اردیبهشت 97 در محل دانشگاه شهرکرد برگزار مي‌شود.
علاقمندان تا هفتم اسفندماه فرصت دارند با مراجعه به نشاني www.inoca.ir ايده‌هاي خود را در سامانه ثبت‌نام كنند.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید