خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

اولین رویداد کارآفرینی ملی کشاورزی به همت بنیاد نخبگان استان کرمان در جیرفت با هدف ایجاد گروه‌های کارآفرین در صنعت کشاورزی برگزار می‌شود.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ علیرضا سعیدی؛ رییس بنیاد نخبگان استان کرمان از برگزاری اولین رویداد کارآفرینی ملی کشاورزی با عنوان «نوآوردگاه کشاورزی» در تاریخ های 24 الی 27 بهمن‌ماه سال جاری در دانشگاه جیرفت خبر داد و گفت: نوآوردگاه کشاورزی از سری رویدادهای کارآفرینی است که با همکاری بنیاد نخبگان استان کرمان، معاونت علمی‌و‌فناوری ریاست‌جمهوری، شرکت دانش‌بنیان شزان، مرکز نوآوری استان کرمان و دانشگاه جیرفت، با موضوع نوآوری در صنعت کشاورزی و صنایع وابسته برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد با هدف شکل‌دهی و ایجاد تیم‌های دانشجویی کارآفرین حول موضوع کشاورزی و کمک به حل مشکلات موجود در این صنعت برگزار خواهد شد.

سعیدی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این رویداد در قالب تیم و ایده‌های نوآورانه، طی چهار روز با آموزش کار تیمی و کسب‌و‌کار، ایده و طرح‌های خود را برای ارائه به سرمایه‌گذاران آماده می‌کنند.

رییس بنیاد نخبگان استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: بنیاد نخبگان استان کرمان با همکاری مرکز نوآوری استان کرمان، در سال جاری 3 رویداد کارآفرینی برگزار کرده است. رویداد کارآفرینی تخصصی با موضوع پسته نیز در آینده‌ای نزدیک در دانشگاه ولیعصر رفسنجان برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، علاقمندان به حضور در رویداد کارآفرینی ملی «نوآوردگاه کشاورزی» می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس noavardgah.ir مراجعه کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید