خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

جشنواره ملی توانمندسازی و سرمایه‌گذاری کسب‌وکارهای ارزش‌آفرین با نام رسمی «توسکا» توسط بنیاد ملی نخبگان استان مازندران و با همکاری پارک علم ‌و فناوری استان از ۲۵ تا ۲۷ بهمن‌ماه ۱۳۹۶ در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود.


به گزارش مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا، رویداد ملی «توسکا» به‌منظور ترویج فرهنگ کارآفرینی، ایجاد بستری نوین ‌و مناسب برای تلفیق علم ‌و عمل، شبکه‌سازی کاری، ایجاد ارتباط موثر بین صاحبان ایده، طرح اولیه و محصول با سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع، به همراه انواع آموزش‌های موردنیاز برای ورود به بازار، ایجاد کسب‌وکار، حل چالش‌های زیست‌محیطی شکل‌گرفته است.

در این رویداد ملی افراد می‌توانند تحت عناوین «ایده‌پرداز خلاق، تماشاچی علاقه‌مند، شرکت‌ها و موسسه‌ها، سرمایه‌گذاران، کارگروه‌های آموزشی، حامیان مالی، عضو فعال در تمامی شهرها» شرکت کنند.

انتظار می‌رود با هماهنگی‌های صورت گرفته، رویداد ملی«توسکا» محیطی نوین و مناسب برای توانمندسازی و سرمایه‌گذاری در بخش کسب‌وکار باشد که علاوه بر آموزش، اشتغال‌زایی و خلق ثروت، ارزش‌آفرینی زیست‌محیطی را نیز ایجاد کند.

علاوه بر موارد بیان‌شده، اهدای جوایز نقدی و غیر نقدی به شرکت‌کنندگان به همراه حمایت‌های موردنظر پس از برگزاری رویداد می‌تواند راهی مفید به‌منظور ایجاد انگیزه برای جوانان خلاق و علاقه‌مند محسوب گردد. علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند با شماره تماس دبیرخانه ۰۱۱۳۲۱۹۹۷۷۹ یا پست الکترونیک  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارتباط برقرار کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید