خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

«صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون» برای حمایت از کار و سرمایه داخلی در سطح جامعه، مهیا کردن شرایط اقتصادی مناسب برای رشد و توسعه و ایجاد انگیزه‌ برای نیروهای انسانی و سرمایه‌گذاران، از طریق جذب سرمایه‌گذار، از ایده‌های مطرح شده در بخش تعاون حمایت می‌کند. به همین منظور سامانه تعاون، ایده تا عمل راه‌اندازی شد.


به گزارش مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا، حمایت از ایده‌های خلاقانه بخش تعاون، توانمندسازی کارآفرینان بخش تعاون، پرورش و پردازش ایده‌های جدید برای ارایه به بازار هدف و جذب سرمایه‌گذاری برای رشد کسب‌وکارهای نوپای بخش تعاون با ضمانت صندوق سرمایه‌گذاری تعاون، از اهداف این طرح است.

صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون در واقع می‌کوشد با تشکیل بانکی از ایده‌های نو در بخش تعاون، ایده را به نقطه مصرف و بازار هدف نزدیک کند.

شرکت‌کنندگان بخش‌های مختلف جشنواره (شامل تعاونی‌ها، کارآفرینان و شرکت‌های تعاونی) پس از نام‌نویسی در سامانه با تکمیل کاربرگ‌ ویژه و ارسال آن‌ها از طریق سامانه، بررسی و داوری می‌شوند.

آثار ارسالی در هر سه گروه شرکت‌کننده در دو مرحله (اولیه و نهایی) مورد داوری قرار می‌گیرند. در داوری اولیه، کمیته داوران (شامل متخصصان و کارشناسان برجسته صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون) آثار را بر مبنای فرم مشخصات ارسالی و بر اساس معیارهای داوری تدوین‌شده توسط کمیته علمی بررسی می‌کند تا پس از جمع‌بندی آرای کمیته داوران، آثار واجد شرایط به مرحله دوم داوری (داوری نهایی) راه یابند.

در مرحله دوم، پس از عرضه آثار در نمایشگاه، داوران جشنواره با حضور در هر غرفه و مشاهده آثار و مستندات آن‌ها، با توجه به توضیحات شفاهی ارایه‌شده از سوی صاحبان آثار (افراد و تعاونی‌ها، کارآفرین و مدیرعامل شرکت فناوری) و دفاع از اثر خود، به نمره‌دهی اثر می‌پردازند. درنهایت با اتکا بر گزارش‌های داوران و طبق امتیازهای به‌دست‌آمده، برترین آثار مشخص می‌شوند.

صاحبان ایده‌های برتر منتخب، پس از تایید در شورای داوری، تحت حمایت‌های آموزشی و مشاوره‌ای برای توسعه ایده‌های خلاقانه، تکمیل برنامه‌های کسب‌وکار و تولید محصول فناوری خود قرار می‌گیرند. همچنین، به فراخور ایده و سطح قابل‌استفاده بودن ایده، طبق نظر کمیته داوری جوایز ارزنده‌ای به آن‌ها اهدا می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید