خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون ساماندهی و توانمند سازی صندوق کارآفرینی و امید کشور از پرداخت حدود 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی توسط این صندوق از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش ایرنا، علی اصحابی در حاشیه بازدید از اقامتگاههای بوم گردی روستای هدف گردشگری ریاب در گناباد گفت: تقویت و توسعه مشاغل روستایی با هدف کسب و کارهای پایدار در این مناطق از اهداف مهم صندوق کارآفرینی امید کشور است و در این راستا بر اساس تفاهم نامه مشترک بین این صندوق و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور تسهیلات با اولویت بوم گردی و طبیعت گردی و تولیدات صنایع دستی به متقاضیان پرداخت می شود.


وی افزود: همچنین صندوق کارآفرینی امید کشور با پرداخت تسهلات از ایجاد واحدهای تولیدی، کشاورزی، صنایع تبدیلی، فرش دست باف، ایجاد شبکه های مجازی فروش، شبکه حمل و نقل و تقویت زیرساختهای گردشگری در روستاها حمایت می کند.


وی اظهار کرد: به طرح های اشتغالزایی روستایی تا سقف 20 میلیارد ریال تسهیلات با بهره 6 درصد پرداخت می شود.


اصحابی گفت: تسهیلات این صندوق در چهارچوب اقتصاد مقاومتی، تاکیدات رهبر معظم انقلاب و برنامه ‌های دولت دوازدهم در اختیار جامعه هدف قرار می‌ گیرد و موجب توسعه کسب و کارهای خرد و اشتغالزا می‌شود.


وی افزود: استان خراسان رضوی جزو استانهای نخست کشور در اجرای طرحهای مشارکتی برای بهره گیری از تسهیلات این صندوق است.


وی اظهار کرد: شهرستان گناباد با توجه به پیشینه غنی تاریخی از مناطق بسیار مستعد برای توسعه گردشگری و جذب گردشگر به شمار می رود و صندوق کارآفرینی امید با تسهیلات ارزان قیمت از توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال در این بخش حمایت می کند.


مهدی نوری زاده رئیس صندوق کارآفرینی امید گناباد هم از پرداخت 10 میلیارد و 520 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی توسط این صندوق از ابتدای امسال تاکنون به 32 طرح متقاضی خبر داد و گفت: از این میزان سه میلیارد و 250 میلیون ریال به سه طرح اقامتگاههای گردشگری و بومگردی روستای تاریخی و هدف گردشگری ریاب پرداخت شده است.


گفتنی است، روستای تاریخی و هدف گردشگری ریاب گناباد با یک هزار سال قدمت به عنوان یکی از قدیمی ترین روستاهای خشتی و گلی کشور در سه کیلومتری غرب مرکز این شهرستان قرار دارد.
شهرستان 90 هزار نفری گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید