خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه افراد باید خودشان کارآفرین شوند گفت: جریان کارآفرینی بدون مدرک دانشگاهی و آموزش سیار راه اندازی شود.

 

به گزارش ایرنا، علی ربیعی در نشست شورای اداری شهرستان نهبندان خراسان جنوبی افزود: با کارآفرینی می توان انسان ها را خوشبخت کرد و اکنون بر روی معدن و سنگ دچار مشکل طراحی هستیم و باید آموزش طراحی در این منطقه ارایه شود.
وی با بیان اینکه 80 درصد سنگ های تزئینی از چین وارد می شود گفت: باید چند طرح گردشگری در شهرستان نهبندان ایجاد شود و وزارت تعاون نیز این طرح ها را تامین اعتبار کند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: کمبود منابع آبی یک واقعیت است و نمی توان با آن جدال کرد، از مزیت های موجود باید کار و اشتغال ایجاد کرد.
ربیعی گفت: باید بحث گردشگری کویر در نهبندان راه اندازی شود و گردشگری می تواند وضعیت منطقه را تغییر دهد.
وی تاکید کرد: باید در استقلال و مباحث عدالت اجتماعی و محرومیت زدایی درست عمل و اقتصاد کشور را به بازارهای جهانی متصل کنیم تا به رشد و پیشرفت برسیم.
وی اظهار کرد: در سال های گذشته اقتصاد جامعه کوچک شده و این اقتصاد اجازه نداد برنامه ریزی درستی انجام شود لذا باید اقتصاد کشور بزرگ شود و در دل آن برنامه های عدالت محوری داشته باشیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه امروز به نهضت انسان های خوش فکر و سالم نیاز داریم گفت: سند توسعه اشتغال استان باید تنظیم و در جهت گیری ها تجدیدنظر شود‌.
وی گفت: مرکز درمانی شهرستان نهبندان به صورت دو شیفته فعالیت خواهد کرد و یک دستگاه تصویربرداری به این مرکز اضافه می شود.
وی اضافه کرد: هیچ استانی با پالایشگاه ها، فولاد و پتروشیمی های رشد نکرده و اگر قرار بود با این امکانات استانی خوشبخت شود استان های خوزستان و بوشهر دچار فقر نبود.
ربیعی در بخش دیگری از سخنانش گفت: انقلاب اسلامی به نام امام راحل شناخته می شود و انقلاب را با شهید بهشتی ها، شهید مطهری ها و شهید باهنرها شناختیم و باید با همان روحیه اول انقلاب خدمتگزار مردم باشیم.
وی ادامه داد: برخی انقلاب اسلامی را ویژه یک دوره خاص می دانند که این تصور درست نیست.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: یکی از آرزوهای امام راحل حذف نابرابری ها بود و امروز شهرستان نهبندان دچار نابرابری هاست.
وی گفت: باید به آرمان های اصیل انقلاب اسلامی برگردیم و اگر به بیانات امام راحل رجوع کنیم به طور قطع جامعه پیشرفت می کند.
وی ادامه داد: در گذشته یک آشپز آمریکایی حکمرانی می کرد اما امروز جمهوری اسلامی در جهان سربلند است و ابرقدرت ها آرزوی مذاکره با ما را دارند.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که چهارشنبه (18 بهمن ماه) وارد خراسان جنوبی شد، پلی کلینیک تامین اجتماعی، مجموعه آبی زغال سنگ و گازرسانی به سه روستای بخش مرکزی طبس را افتتاح و در نشست شورای اداری این شهرستان شرکت کرد.
ربیعی چهارشنبه شب در کارگروه اشتغال استان خراسان جنوبی شرکت و اعلام کرد که امسال 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای ایجاد و توسعه اشتغال جدید در کشور فراهم شده است.
در دومین روز از سفر وزیر تعاون به این استان، اداره گاز شهرستان سربیشه با اعتبار پنج میلیارد ریال و طرح مشارکتی پرورش شتر با سرمایه گذاری 16 میلیارد ریال در شهرستان نهبندان افتتاح شد.
مرکز شهرستان نهبندان در 200 کیلومتری جنوب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید