خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از مهمترین برنامه های این وزارتخانه این است که کارگاه هایی که از نیروی کارورزی به مدت یکسال استفاده کنند از قوانین بیمه تامین اجتماعی معاف خواهد بود.


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، ربیعی در حاشیه افتتاح مرکز تصویر برداری مرحوم دکتر محمد صادق زندی در چالوس اظهار داشت: افرادی که کارت سازمان فنی حرفه ای دریافت می کنند می توانند در سامانه این وزارتخانه ثبت نام و بعنوان کارورز در کارگاههای مختلف به کارگرفته شوند و این کارگاهها از قوانین بیمه تامین اجتماعی تا یکسال معاف هستند و بعد از اینکه افراد کاروز کارت مهارت دریافت کنند آنها متصل کنیم که یا حق تامین اجتماعی آنها از سوی دولت پرداخت شود و یا بخشی از دست مزد به آنها تعلق بگیرد.


وی گفت: در کارگروه اشتغال که در جلسه شورای اداری شهرستانهای چالوس و نوشهر برگزار می شود موضوعات و موارد مربوط به حوزه اشتغال در استان مازندران را مورد بررسی قرار می دهیم.


وزیر تعاون کارو رفاه اجتماعی در مورد سخت گیری برای ضامن در مورد تسهیلات اشتغالزایی مخصوصا برای کشاورزان نیز گفت: در مورد ضمانت هماهنگ کردیم شرایط آسان گرفته شود و حتی سند هایی که به سند منطقه مالک شناخته می شوند را بپذیرند و برای اینکار سه صندوق ضمانتی از جمله صندوق ضمانت توسعه تعاون وارد کردیم تا مشکل مربوط به ضامنین رفع شود.


ربیعی اظهار کرد: این صندوق ها هم ضمانت می کنند تا بانک با خاطر آسوده تر بحث تسهیلات را تسریع ببخشند و واقعا می توانیم ادعا کنیم برای اولین بار در طرح اشتغالزایی ها همه جای طرح دیده شده است و هدف ما وام دادن نیست بلکه به موضوع مهم اشتغال نگاه می کنیم.


وی بیان داشت: مشاوره های توسعه کارآفرینی و مشاره کارآفرینی در ادارات کار شهرستانها مستقر شده تا بتواند با راهنمایی های مناسب بحث کارآفرینی را در تمام شهرستاها گسترش دهیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید