خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

استاندار بوشهر با تاکید برتوجه به اشتغال ایثارگران گفت: در این راستا برای حل مشکلات جامعه ایثارگری از محل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره اشتغال‌زایی به ایثارگران استان بوشهر پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عبدالکریم گراوند در نشست با معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر توجه به جامعه ایثارگری در ابعاد مختلف اظهار داشت: حل مشکلات اشتغال جوانان به ویژه در حوزه جامعه ایثارگری در اولویت است که در این راستا امسال طرح‌های مهمی تدوین و اجراء شده است.

وی، میانگین نرخ بیکاری در استان بوشهر نسبت به دیگر نقاط را پایین‌تر دانست و تصریح کرد: ایجاد فضای کسب و کار، رونق بازار، ایجاد اشتغال و کارآفرینی از برنامه‌های مهم استان بوشهر است که جامعه ایثارگری مورد توجه ویژه قرار دارد.

استاندار بوشهر، با تاکید بر توانمندسازی مهارتی جوانان جویای کار گفت: در حوزه اشتغال توجه خاصی به مهارت افزایی و حرفه‌آموزی شود که این مهم در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در دستور کار قرار دارد.

گراوند از تامین تسهیلات اشتغال‌زایی کم بهره ویژه جامعه ایثارگری خبرداد و خاطر نشان کرد: 100 میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال جامعه ایثارگران استان بوشهر توسط صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران تامین شده که باید از این فرصت برای کارآفرینی، اشتغال‌زایی و ایجاد فضای کسب و کار استفاده کرد.

وی، با تاکید بر جذب تسهیلات یاد شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر برای رفع مشکل بیکاری جامعه ایثارگری استان بیان کرد: در این راستا توانمندسازی متقاضیان اشتغال با توجه به رشته‌های تحصیلی آنان  و ظرفیت اشتغال‌زایی مناطق مورد توجه قرار بگیرد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه این استان دارای قابلیت مهمی در عرصه اشتغال‌زایی و کارآفرینی است خاطر نشان کرد: رشته‌های مختلف تولیدی و کارآفرینی در استان بوشهر وجود دارد که با توانمندسازی متقاضیان می‌توان زمینه اشتغال آنان را فراهم کرد.

گراوند بر توجه به مسکن  جامعه ایثارگران تاکید کرد و گفت: با توجه به محدودیت زمین در شبه جزیره بوشهر باید راهکار لازم در تامین مسکن جامعه ایثارگر ارائه تا مشکل این افراد برطرف شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید