خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مراکز کارآفرینی و نوآوری، کارآفرینی اجتماعی، پژوهشکده نفت و گاز و آزمایشگاه مرکزی دانشگاه خلیج فارس درآئینی همزمان با جشن 25 سالگی این دانشگاه به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه خلیج فارس بوشهر در این آئین گفت: مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه خلیج فارس بوشهر با یک هزار و 300 متر مربع ایجاد شده و در این عرصه 20 تیم نوآور فعالیت دارند که درصدد افزایش آن به 40 تیم هستیم.


شهریار عصفوری افزود: بودجه راه‌اندازی مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه خلیج فارس بوشهر 40 میلیارد ریال است.


وی آموزش و سرمایه گذاری را یکی از فعالیت‌های اصلی مراکز کارآفرینی دانست و گفت: مراکز نوآوری و کارآفرینی، طراحی و پیاده سازی زنجیره به هم پیوسته‌ای از ایده تا بازار را در دستور کار خود دارد.


عصفوری ادامه داد: آزمایشگاه مرکزی این دانشگاه نیز با برخورداری از تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی جدید با 140 میلیارد ریال افتتاح شد.


وی عنوان کرد: این مجموعه قابلیت ارائه خدمات به تمامی متقاضیان از دانشگاه شامل دانشجو، هیات علمی، شرکت‌های تجاری، صنایع و دیگر حوزه‌ها را دارد.


عصفوری با اشاره به افتتاح پژوهشکده نفت و گاز گفت: این مرکز با زیربنای 100 متر مربع در دانشگاه خلیج فارس بوشهر ایجاد شده که به عنوان زیرساختی برای مرکز نوآوری و کارآفرینی محسوب می‌شود.


وی بدون اشاره به اعتبار صرف شده برای راه اندازی این مرکز یادآورشد: دانشگاه خلیج فارس حوزه نفت و گاز و انرژی را به عنوان دو حوزه راهبردی در سند توسعه خود هدف‌گذاری کرده است.


عصفوری ادامه داد: دانشگاه توسعه بیشتر ارتباط با صنعت نفت به ویژه در میادین محدوده استان بوشهر را در دستور کار خود قرار داده که با افتتاح پژوهشکده نفت و گاز این حرکت شتاب جدی تری به خود می‌گیرد.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: همچنین مرکز کارآفرینی اجتماعی دانشگاه خلیج فارس با هدف نقش آفرینی در رفع مشکلات اجتماعی ایجاد شده است.


عصفوری گفت: کارآفرینان اجتماعی نگرش‌های خلاقانه برای حل مسائل اجتماعی را جهت ایجاد ارزش اجتماعی به‌کار می ‌برند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید