خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

عضو شورای اسلامی شهر کاشان گفت: امروز زنان و دختران جامعه باید کارآفرین باشند و مراکز آموزشی، نیز برای تقویت بعد اجتماعی و حرفه ای فرهنگ کارآفرینی زنان در قالب محتوای آموزشی یا فعالیت فوق برنامه باید برنامه ریزی کنند.


به گزارش ایسنا ، عفت پدرام فر در آیین گشایش بازارچه کارآفرینی دانش آموزان در دبیرستان شهدای مخملبافی، اظهار کرد: گسترش فرهنگ کارآفرینی در مرحله اول باعث تقویت روحیه اعتماد به نفس و شکوفایی توانمندی های دختران برای نقش آفرینی و حضور اثربخش و کارآمد در جامعه می شود .

وی با اشاره به تنوع هنرهای دستی در منطقه کاشان افزود: صنایع دستی ظرفیت های زیادی برای اشتغال آفرینی دارد و زنان چه به عنوان کارآفرین و چه به عنوان بخشی از بدنه تولید می توانند حضور پررنگی در این زمینه داشته باشند.

اولین بانوی عضو شورای اسلامی شهر کاشان، تاکید کرد: اشتغال بیرون از خانه به زنان کمک می کند تا از تحصیلات و تخصص خود بهره مند شده و احساس کارآمدی و رضایت داشته باشند و از سویی کار کردن آن ها موجب می شود که بخشی از مشکلات اقتصادی خانواده از لحاظ مالی و رفاه  برطرف شود.

پدرام فر تصریح کرد: حضور بانوان در اجتماع، باعث رضایتمندی آنها شده تا کمتر احساس بطالت کنند، اما  نبود زیرساخت ها و زمینه های حضور مفید و موثر زنان عامل ایجاد مشکل و مانع برای رسیدن به جایگاه شایسته آنها می شود.

معاون سابق آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش کاشان، گفت: بنده اگر چه با دیدگاه های فمینیستی که از وجود زن به عنوان ابزاری در خدمت جامعه استفاده می کند، مخالفم، اما حضور آنان به ویژه در مشاغل و عرصه هایی که نیاز است را لازم یا حتی واجب می دانم.

به گفته وی، حضور زنان در جامعه و مراوده های اجتماعی آنها به خصوص در پست ها و مشاغل فرهنگی باعث افزایش اطلاعات و آگاهی های اجتماعی آنها و به تبع آن در تربیت فرزندان موثر است، اما به دلیل فقدان قوانین و زیرساخت های لازم برای حضور زنان و استفاده از تخصص آنها،  در برخی موارد باعث وارد شدن ضربه هایی به نهاد خانواده شده است.

پدرام فر افزود: دانش آموزان ما باید مهارت تفکر خلاق و انتقادی را کسب کنند چرا که تفکر خلاق زمینه ساز رشد نیروی انسانی در جامعه است و زنان و دختران با تفکر نوآورانه خود باید به بخش کارآفرینی وارد شوند .

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید