خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین گفت: استارت آپ ها یا ایده های نو کسب و کار با توجه به تغییرات جامعه باید در محیط مناسب خود توسعه و رشد یابند.

به گزارش ایرنا، علیرضا کشاورز قاسمی روز یکشنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قزوین افزود: با توجه به توسعه ایده های نوآورانه کسب و کار یا استارت آپ ها، طبق گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در 10 سال آتی 800 شغل فعلی در جهان وجود نخواهد داشت و مشاغل سنتی به سرعت در حال از بین رفتن هستند.
وی اظهار کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی باید آخرین تغییرات مشاغل را مد نظر داشته و متناسب با آنها برای حفظ مشاغل اقدام کنند.
وی ادامه داد: استارت آپ ها باید در محیط مناسب خود رشد کنند و باید تشکل های خیرخواهانه بر روی این مشاغل نو سرمایه گذاری کنند.
یک فعال حوزه کارآفرینی در استارت آپ ها نیز گفت: استارت آپ شرکتی نوپا است که می تواند راه حلی را برای ماندگاری و تداوم یک شغل ارائه کند.
سجاد اکران افزود: هر استارت آپی باید مدل خود را برای خلق پول و ثروت داشته باشد و شرکا، فعالان،ارزش افزوده ایجاد شد ه و ساختار هزینه و درآمد خود را بداند.
وی ادامه داد: کشورهای همسایه ایران مانند کره جنوبی و ترکیه با تاسیس استارت آپ هایی برای کمک به موفقیت دولت اقدام کرده اند و میانگین رشد استارت آپ های خود را افزایش داده اند.
وی افزود: ارزش کل بازار استارت آپها، شتاب دهنده ها و وی سی ها ( سرمایه گذاری خطر پذیر) در ایران حدود 10 هزار میلیارد تومان است و پیش بینی می شود رشد دو برابری را تا سه سال آینده در این زمینه شاهد باشیم.
وی افزود: حمایت بیشتر بخش دولتی از استارت آپها و مدل های جدید کسب و کار از جمله درخواستهای این بخش است که امیدواریم شاهد این حمایتها باشیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید